Turknet'e geçiş yaptıktan sonra IP alamadım

Bugün (30.03.2023) saat 17.05 civarında modemimdeki internet ışığının yandığını fark ettim. Sorun her neyse düzeltilmiş.
Sabaha karşı birkaç kurulum denemiştim ama her zaman yaptığım şeylerden farklı bir şey yapmadım. Yalnızca MTU kısmında 1480 (gerekli olmadıkça değiştirmeyin) yazıyordu. Onu 1492 olarak değiştirip kaydettim. Ama devamında internet ışığı yanmamıştı. Telekom saha ekibi de gelmedi. Yani sorun her neyse TurkNet ile alakalı bir sorundu ve sonunda giderebildiler. Keşke bu kadar sancılı bir süreç olmasaydı.

Buradan yardımcı olan, fikir veren ve hatta okuyan arkadaşlara çok teşekkür ederim. Şuanda internetimi sorunsuz kullanabiliyorum. Geç de olsa sorunumu gideren TurkNet ekibine de teşekkür ederim.

1 Beğeni