Türknete geçiş sorunu

Merhaba, Türk Telekom taahhütüm ayın 19’unda bitecek ve dün (ayın 10’unda ) TurkNet’e geçmek için başvurdum. Sonrasında siteye göz gezdirdiğimde müşteri hizmetlerinin benden eski operatörümün müşteri numarasını istemesi gerektiğini, benim iptal etmeme gerek olmadığını eski operatörle iptal işlerinin Türknetin halletmesi gerektiğini öğrendim. Fakat benden müşteri numarası almadılar. Ne yapmalıyım? Uygulamaya kimlik fotoğrafını vs attım bu arada. Ama bana tanımlanmış modem falan gözüküyor. Ben taahhütümün bitmediğini başka bir operatöre bağlı olduğumu söyledim halde yeni bir başvuru gibi tanımlamış. Müşteri hizmetlerindeki hanımefendinin hatası yani:(

Selamlar @Lavittoriasaranostra, foruma hoş geldiniz :raising_hand_man: Forum profilinize tanımlı müşteri numarasından hizmetinize ulaştım. GigaFiber üzerinden hizmet alacağınızı görüyorum. Geçiş yapabilmeniz için her iki altyapının da aynı olması gerekiyor. Bu sebeple iptal işlemlerini siz yapıp, çıkacak fesih faturasını Online İşlemler - TurkNet > Belgelerim > Belge Yükleme > Fesih Faturası bölümünden iletmeniz yeterli olacak :partying_face: Kaydınız üzerinden de bilgi aktarılacak :handshake:

Peki benim türk telekomdan modemim var türknetten yeni bir modem almama gerek var mı? 300 lira kurulum hizmeti dendi

GigaFiber hizmetinde kullanıcılarımıza ücretsiz modem tahsis ediyoruz :partying_face:

internet sitesinde kampanya kodları çıkmakta o kodu gördüğünüzde kayıt edin. O kodla kurulum ücretsiz ve 1 ay da bedava internet kullanıyorsunuz

Merhaba, ben komşumun numarasını referans kodu olarak verdim. Ayda 23 lira civarı indirim olacağı söylendi. Kampanya kodu dediğiniz bu mudur acaba? Pek bilmiyorum kusura bakmayın daha detay verir misiniz? Kampanya kodunu online işlemler üzerinden vs kullanabiliyor muyuz

Gigafiber başvurusu için başvuru sırasında pop up reklam olarak çıkıyor. Bende de çıkmadı. Daha sonrasında çıkan kodu kaydetdip, destek kaydımda durumu anlattım. Yardımcı oldular sağolsunlar

TurkNet 'e ayın 10’unda aradım başvurdum. İlk başta 2 iş günü dediler sonrasında 5 iş günü dediler kaç gündür telefonda gün vermelerini bekliyorum. Asla sözlerinde durmadılar. Nihayet bugün yalvar yakar getirebilirdim. Şimdi de apartmanın içinde yer alan cihaza bakarak yukarıdaki komşunun tek porttan yer aldığını (yanlış olabilir çünkü gelen ekibin ne anlatmak istediği bile anlaşılmıyordu. Doğru düzgün ifade bile etmediler) bizim bağlanmamızın 2 gün daha süreceğini söylediler. Müşteri temsilcisiyle konuştuğumda ise gün veremeyeceklerini söyledi. Kaç gündür bir interneti bağlatmak bu kadar zor mu? Eğer bugün bağlanmazsa iptalini isteyeceğim. Uzaktan eğitimle ders veriyorum ve 2 gün daha (daha fazla süreceğine de eminim) bekleyemem yeterince mağdur oldum

Selamlar @Lavittoriasaranostra, adresiniz ve aktivasyonunuz öncelikli olarak ele alınacak. Yaşanan yoğunluk nedeniyle süreçler aksayabiliyor. Anlayışınız rica ediyoruz. Süreç tamamlandığında dünya standartlarındaki 1000 download 1000 upload hızına kavuşacaksınız :partying_face: