Başka bir internet servis sağlayıcı’den TurkNet’e geçiş yaptık. 10 mayıs günü sms ile kullanıcı adı ve şifre iletip hizmeti kullanabilirsiniz dediler. Keenetic extra dsl modem kullanıyorum ve factory reset yapıp bilgileri girmeme rağmen No internet access hatası veriyor ve modem ip alamıyor. Teknik ekibe ulaşınca başta internetiniz var sorun yok dediler üsteleyince modeminiz ip almıyor bekleyin dediler. Keenetic ile görüşünce TurkNet ile görüşün kullanıcı adı şifreniz yanlıştır diyorlar. Ne yapmam gerekiyor.
Merhabalar, hizmetinizi kontrol edip konuyu destek ekibimize ilettik. Kısa süre içerisinde sizinle iletişime geçecekler. Destek olacağız.
Bugün sabah 10 da turk telekom ekipleri geldi ve sorunu inceledi. Turk telekom tarafında ve binada bir sorun bulamadılar. Turk telekom tarafında modem ip alıyor gözüküyor ama TurkNet tarafından 10 ile başlayan bir ip veriliyor bu yüzden internete çıkamıyorum. TurkNet tarafından geçişiniz onaylanması gerekiyor dendi. Lütfen yardımcı olun 3 gündür internetimiz kesik ve boş yere bekliyoruz.
Sorunu ilgili birimimize bildirdik. Kontroller sağlanıyor. Gelişme olur olmaz sizinle paylaşacağız. Süreci Online İşlem Merkezi üzerinden takip edebilirsiniz.
Saatler geçiyor hala bir aksiyon yok. Gün sonunda aboneliğimi iptal edeceğim.
Sorunu bir an önce çözmek için gerekli takibi sağlıyoruz. Kısa süre içerisinde konu hakkında dönüş yapılacaktır.