Baska bir internet saglayicidan TurkNet’e gecis icin dun basvuru yaptim. Bugun TurkNet ilgili basvurumu eski firmaya ilettikten sonra eski firma tarafindan arandim. Tarafima bilgilendirme yapip, sureci onayladilar.
Onayladiklarinin hemen uzerine internet hizmetim kesildi ve su an TurkNet’ten hem telefonla (oto bilgilendirme cikiyor), hem de OİM uzerinden bilgi alamiyorum.
Cumartesi gunu internetsiz kalmis durumdayim. Bu konuyla alakali destek olabilecek, bilgi verebilecek var midir?
Selamlar @arutharen, aynı bildirimi farklı platform üzerinden de ilettiğinizi görüyorum. Tek kanal üzerinden iletişimde kalmanızı rica edeceğim. Forum profilinize tanımlı müşteri numarası hatalı. Güncelledikten sonra bilgi verirseniz sevinirim.
evet, biran once cozume kavusturabilmek icin 2 ayri yerden yazdim. dogrudur.
profildeki uyelik numarasini guncelledim. TurkNet app’i uzerinde hesabim hala aktif gozukmedigi icin kullanmakta oldugum routera girecegim bilgiler konusunda desteginizi rica ediyorum.