Türknet'e Altyapı Başvurusu

Merhabalar arkadaşlar biraz TurkNet i zorluyor gibiyim daha 3 haftalık aboneyim ama şikayet kayıtlarım baya bir çoğaldı :slight_smile:

TurkNet üzerinden bir kayıt açtım sizce nasıl bir cevap alırım olumlu sonuçlanması için nasıl bir taktik uygulamam lazım

Teşekkür ederim.

Genelde topu birbirlerine atıyorlar ama umarım yardımcı olurlar.
Sorunun kaç günde çözüleceğini merak ediyorum, bilgilendirin bizi.

Saha dolabından geliyor zaten o direğe açıkta olan kablo olmaması gerekiyor… yakından çekebilir misiniz?

1 Beğeni

Tabi ki

@ModeratriX bey resimlerde gözüktüğü gibi türktelekom kapağı hemen servis araçın altında da mevcut yaklaşık olarak 1.5 veya 2 m arayla o kapaktan koymuşlar kabloda servis araçın altında bulunan kapaktan gelmektedir diye düşünüyorum.

@billakgl gelişmeleri verilen cevapları hepsini sizlerle paylaşacağım gelişmeleri bende merak ediyorum :slight_smile:

1 Beğeni

Bu fotoğrafları alıp bağlı bulunduğunuz Telekom müdürlüğüne gidip direk dağıtım kutusu talep edin. Şu şekilde olması kutudan daha sağlıklı gibi görünüyor. Kutu benim yakınımda ki direkte var izolasyonu neredeyse yok kuvvetli yağış olduğunda içine su alması kaçınılmaz. Sizin sorun yer altında ki kapak içinde ki ek yada bağlantı noktasında da olabilir. Orası yağışlı havalarda su ile dolabiliyor

Şuan ki şikayet kaydını yanlış istekdemi bulundum ? Göksel bey tam olarak anlamadım sizi bu bağlantı iyimi dağıtım kutusumu kötü yoksa bağlantı kötü dağıtım kutusumu istemeliyim :slight_smile: yada bana tam olarak ne istemem gerektiğini söylerseniz çok sevinirim kusra bakmayın lütfen

Olması gereken dağıtım kutusu düzenli dizilmiş kablolar olmalı ama dağıtım kutuları yağmura karşı o kadar korunaklı değil. Sizin şu aşamada bir şey istemeniz ile Telekom un bir şey yapacağını sanmıyorum. Ama bu görüntüleri dediğim gibi müdürlüğe gidip gösterip Bilgi alabilirsiniz… ayrıca cimer e yazıp sorununuzun ilgili birime iletilmesini sağlayabilirsiniz

1 Beğeni

Bizzat cimere yazarak resimlerle birlikte gönderdim gelişmeleri buraya ileticem.

1 Beğeni

TurkNet e bıraktığım desteğe cevap geldi bir birşeyler yapacak gibiler

1 Beğeni

Umarım bir an önce yazışmaları bitirip gereği yapılır sorununuz çözülür.

1 Beğeni

Süreç devam ediyor arkadaşlar

1 Beğeni

Son durum nedir? :roll_eyes::roll_eyes: (20 karakter sorunu)

İlk önce herkese kolay gelsin.

Son durum hiç birşey yapılmadı hatta üstüne üstlük benim dairemde sorun olduğunu söyleyip üstünü kapattılar…

Sizce buna ne denilebilir ki?

Telekom ekipleri ne derse o oluyor. Dediğim gibi o kablo tamamen kopmadan da kontrol etmezler. İsterseniz siz yerinde destek ekibini talep edin. Gelip ankastre dedikleri direkten modeme olan kabloyu kontrol etsinler (nasıl yapacaklar merak ediyorum doğrusu) Zaten büyük ihtimalle sorun bulamayacaklar bu yüzden sizden ücret istemezler diye umuyorum. İsterseniz kaydı açın. :frowning:

2 Beğeni