@ModeratriX bey resimlerde gözüktüğü gibi türktelekom kapağı hemen servis araçın altında da mevcut yaklaşık olarak 1.5 veya 2 m arayla o kapaktan koymuşlar kabloda servis araçın altında bulunan kapaktan gelmektedir diye düşünüyorum.
Bu fotoğrafları alıp bağlı bulunduğunuz Telekom müdürlüğüne gidip direk dağıtım kutusu talep edin. Şu şekilde olması kutudan daha sağlıklı gibi görünüyor. Kutu benim yakınımda ki direkte var izolasyonu neredeyse yok kuvvetli yağış olduğunda içine su alması kaçınılmaz. Sizin sorun yer altında ki kapak içinde ki ek yada bağlantı noktasında da olabilir. Orası yağışlı havalarda su ile dolabiliyor
Şuan ki şikayet kaydını yanlış istekdemi bulundum ? Göksel bey tam olarak anlamadım sizi bu bağlantı iyimi dağıtım kutusumu kötü yoksa bağlantı kötü dağıtım kutusumu istemeliyim yada bana tam olarak ne istemem gerektiğini söylerseniz çok sevinirim kusra bakmayın lütfen
Olması gereken dağıtım kutusu düzenli dizilmiş kablolar olmalı ama dağıtım kutuları yağmura karşı o kadar korunaklı değil. Sizin şu aşamada bir şey istemeniz ile Telekom un bir şey yapacağını sanmıyorum. Ama bu görüntüleri dediğim gibi müdürlüğe gidip gösterip Bilgi alabilirsiniz… ayrıca cimer e yazıp sorununuzun ilgili birime iletilmesini sağlayabilirsiniz
Telekom ekipleri ne derse o oluyor. Dediğim gibi o kablo tamamen kopmadan da kontrol etmezler. İsterseniz siz yerinde destek ekibini talep edin. Gelip ankastre dedikleri direkten modeme olan kabloyu kontrol etsinler (nasıl yapacaklar merak ediyorum doğrusu) Zaten büyük ihtimalle sorun bulamayacaklar bu yüzden sizden ücret istemezler diye umuyorum. İsterseniz kaydı açın.