Merhaba, aktif olarak tam 6 yıldır TurkNet kullanıcısıyım herkes eleştirirken ben halen sağlayıcımın arkasında bulundum memnundum ki halen memnun olmaya çalışıyorum.
İnternetimi 1 yıldır 16Mbit olarak kullanıyordum dün öylesine online işlemlere girdiğimde 50Mbit hıza geçiş yapabileceğim yer aldı.
Hemen başvuru yaptım ve uyudum sabah online ders yaparken bir anda internetim gitti ve direk arıza kaydı açtım.
29.03.2021 22:33’da TT Ekibi tarafından LOG : arıza müşteri iç tesisat kaynaklıdır - TT tarafında sorun tespit edilmemiştir diyerek bir mesaj gönderildi.
İç tesisat alakalı bir problem doğsa sabah 11:30’da internetimi kullanamayacağımı tahmin ediyorum. Bir de 29.03.2021 02.30 sıralarında 16Mb’den 50Mb’e paket değişikliği başvurusu yaptım arıza kaydı teknik bilgileri iletince hat değerlerimin Upload Mevcut Hızı : 8189 Kbps Download Mevcut Hızı : 51176 Kbps olarak değiştiğini gördüm sorunum hala devam ediyor ve internete erişimim yok.
Öncelikle modemi sıfırlayın hocam. Kullanıcı adı ve şifre bilgileriniz değişmiş olabilir. OİM’den kontrol edip baştan kurulum yapın. Modemde sorun nedir ? DSL ışığı da mı yanmıyor yoksa sadece internet mi?
Burada konu açmadan önce internet yoktu bir anda geldi ama şuanda 16 down 4 up alıyorum
Teknik Bilgilerde 50 mbit down 8 up alabileceğim yazıyor.
Modem ADSL olarak bağlı.
Modemim: TP-Link TD-W9970 300 Mbps VDSL2 Modem
Yazdığımı denediniz mi hocam ? Modem şuan VDSL’den sinyal alıyor. OİM’den ip bağlantısını yenileyin, paket tanımlanmış. VDSL’e de geçirilmiş. Sorun sizlik şuan.
OİM üzerinde güncellemeler yapılıyor ara sıra hatalar olabilmekte belki bundan kaynaklı olarak ADSL olarak gözüküyor olabilir.Modem arayüzünüzde VDSL2 hizmeti aldığınız gözüküyor ve hattınızdaki hızınız 51 Down 8 Up olarak gözüküyor.Başka bir ethernet kablosu ile yeniden test edermisiniz?