Turknet Zeytinburnu Sinyal Sorunu

Bunu yazmazdım kolay kolay ama yazdırdılar yani TurkNet Gigafiber’e 31 mayısta başvuru yaptım 4 haziranda kuruluma geldiler sinyal yok dediler gittiler. Yan bina da aktif bizde değil bu problemi çözmek bu kadar zaman almamalı. Altyapı birimi çok kötü çalışıyor bilgilendirme zaten yalan yanlış eğer gelip size sinyal yok dedilerse gigafiberde kendinize o ay bol GB’lı bir paket alın çünkü altyapı birimi 2 hafta da bir zile basıp kaçan evde yoktunuz diyen kargocular gibi çalışıyor rezalet. Yeni yapılmış bir kabloda nasıl bozuk olabiliyor o daha komik

3 Beğeni

Merhabalar Erdi Bey, özel mesaj üzerinden müşteri numaranızı iletirseniz kontrol sağlamak ve yardımcı olmak isterim.

Kendi VDSL hattını kullanmaya devam etmiyor musun hocam Gigafiber de sinyal olmayınca ? başımıza gelirse bilgimiz olsun diye sordum inşallah en kısa sürede halledilir sorunun.

2 Beğeni

24 mayıstan bu zamana bende uğraşıyorum bakalım cumaya kadar bekliyorum 6 iş günü dediler

Haftasonu yapılacak olan kablo değişimi yapılmadı TurkNet salı günü arayıp bilgi verme zahmetinde bulundu o da zorla buraya yazdıkta öyle arayıp sosyal medya ve destek hattından bilgi istemişsiniz bu hafta kablo değişimi yapılacak denilip kapandı. Bugün Perşembe 4 haziradan da sinyal yok denilmesinin üzerinden 19 gün geçti gelip kablo değiştirecekler sonra gelip kontrol edecekler sonra 3 gün daha bekleyip randevu vereceklerde kısaca bu süreç 1 2 ayı anca bulacak gibi geliyor. Altyapıyı taşeron firmalara yaptırdığını sanıyorum yoksa bu kadar uzun sürmesi garip. Buradan her ne kadar isyanda etsek haklı da olsak saha çalışmasında her şey aynı yavaşlıkta ilerliyor

Merhabalar, ekipler sizinle iletişime geçilerek bu hafta içerisinde aktivasyonun tamamlanmasının planlandığı bilgisini iletti. Aksi bir durum olur ise benimle özel mesaj üzerinden iletişime geçebilirsiniz Erdi Bey.