Türknet yerinde destek

(TurkNet 'e 14 temmuz 2022 tarihinde geçtik bu süreçten yana internetimde sürekli sıkıntı var.) 4 gündür internetimde sorun vardı bende destek kaydı açıp kontrol etmelerini istedim 3 gün boyunca sadece oyaladılar dün sabah türk telekom saha ekibi geldi kabloya bakıp İnternet hızını ölçtüler ve benim bildiğim bir şeyi yani iç tesisat arızası olduğunu yeni kablo çekmezsem düzelmeyeceğini bizzat bana ilettiler ve gittiler bundan önce de bir çok sorun yaşadım onlarda da teknik ekip gelip baktı hiç bir şey yapmayıp sadece hattı kontrol edip gittiler ve sorunum halen devam ediyor neyse arada bir kopma yaşıyorum almam gereken hızın 3 te 1 ini alıyorum falan çok sorun değil daha sonra iç tesisatı yenileticem zaten, sorun şu ki 2. ay faturamda yerinde destek ücreti denilen 108 tl bir ücret faturama yansımış ve faturam 250 tl olmuş bunu ne hakla yansıtıyorlar? bana ücret ödeyeceğim vs kesinlikle söylenmedi bunu kabul etmiyorum destek kaydı açtım eğer bu ücreti faturamdan silmezlerse önce iptal ettireceğim sonra tüketici mahkeme heyetine başvuracağım… (düzenleme; bana önceden hiç bir ücret ödeyeceğimi söylememelerine rağmen faturada değişiklik yapamayacaklarını belirttiler bende yarın iptal ettiricem lanet olsun böyle hizmete…)

Turknette destek ücreti yok kurulum ücreti var. Abone olurken size belirttiler 140 liraydı (sanırsam) otomatik ödeme talimatı verenler 108 tl ödiyeceği konusunda.kesinlikle söylenmedi diye bir olay olamaz fakat ss görmeden de konuşmak istemem faturaların

1 Beğeni

Destek kaydı açtınız ve size "yerinde destek hizmeti sunacağız onay veriyor musunuz? " “Eğer sorun iç tesisat değilse ücret yansıtılmaz, sorun iç tesisat ise ücret yansıtılır” şeklinde bir dönüş olmadığını söylüyor iseniz bunu açtığınız fatura destek kaydı içinde belirtin. Müşteri temsilcisi eksik bilgi vermiş mi vermemiş mi kontrol edilir.




22 temmuzda yapılan hizmet karşılığında 108 tl yansıtmışlar bana destek kaydında hiç bir şekilde ücret yansıtılacağını belirtmediler sadece iç tesisat kablo yenilenmesi adına kablo ücreti alınacağı söylendi bende tamam dedim ama gelen eleman teçhizat yetersizliğini belirterek bir şey yapmadan geri gitti… fatura kaydınıda bugün açtım zaten orada da sadece fatura güncellemesi yapamayız dediler

ben böyle bir bilgi verdiklerini sanmıyorum ama girip tek tek mesajlara bakacağım yoksa yeniden destek kaydı açarım buraya da bilgi veririm

Merhabalar, yerinde destek ekibi iç tesisatınızı kontrol ettiğinde bir sorun tespit etmez ve herhangi bir işlem sağlamaz ise ücret alınmaz. Fakat diğer senaryoda iç tesisatınızda problem olması halinde kablo ücretiyle beraber yerinde destek hizmet bedeli alınır. Bir problem olduğunu düşünüyorsanız fatura destek kaydı oluşturabilirsiniz :raising_hand_man:

destek ücreti alınacağını söyleseler ben destek talep etmezdim haberim olmayan bir şeyin ücretini almaları bana göre dolandırıcılık