Türknet yalanlarından bıktım

3 ay önce türktelekom dan TurkNet 'e geçtim geçtiğim günden bu güne her bağlantı sorunum olduğunda bölgesel arıza diyip duruyorlar. Bir örnek vereyim 3 ay önce kapıdaki kablo kırılmış bölgesel arıza diyip beni 1 hafta boş yere beklettiler daha sonra türktelekom a yalvar yakar gelip kontrol ettiler sorunun kablo kırılması olduğunu söyleyip 10 dk da onarıp gittiler. Şuan binaya gelen kablo koptu gözle görülebiliyor yine kalkıp bölgesel arıza diyorlar. 3 ayda 10 kez bölgesel arıza aldım bu nasıl bir beceriksizlik artık gına geldi yapamıyorsanız kapatın gidin hayatınız yalan dolan

2 Beğeni

Yalnız bu bölgesel arıza geri dönüşünü yapan yine Telekom bilginiz olsun. :man_shrugging:

İşte TurkNet 'te türktelekom gibi beceriksiz olduğu için hiç itiraz etmiyor. Ben bir müşteri olarak sorunun kaynağını belirtiyorsam TurkNet bunu dikkate alıp itirazda bulunacak. Sonuçta TurkNet 'te türktelekom a para ödüyor demi???

1 Beğeni

Zaten türknetin kalitesi hala yayınlanmayan paketlerden belli oluyor. Süperonline altyapım bir bitsin zaten süperonline geçecem

Siz sorun devam ediyor şeklinde kaydınız üzerinden dönüş yaptığınız zaman Telekom a tekrar kontrol edilmesi için talep iletiliyor. Altyapı sağlayıcısı kontrolünü yapıp TurkNet e bilgi veriyor. Verilen bilgiyi size aktarıyorlar. Ortak altyapıda hiç bir ISS in kendi ekipleri kalkıp Telekom altyapısına müdahale edemiyor. TT ne derse odur.

1 Beğeni

Hayırlısı olsun sizin için.

1 Beğeni

Gerçi yazınca rtük gibi birileri yazıları da silmeye başladı ama yine de yazayım. O aldığınız bilgiyi de TT veriyor. Nedeni de şu, TurkNet’i sallayan yok. Ancak şu var ki TT altyapısında olan diğer firmalarda da durum aynı. Eğer iyi bir konumda tanıdığınız yoksa TT’de ve sıkıntılı bir yerdeyseniz yandınız.

Sorunun çözümü ise basit aslında. TT’nin tekrar devletin olması ve rekabet yaratmaması. Dünyanın en yavaş internet altyapılardan biri ülkemizde maalesef. Öyle bende 1gbit fiber var diye sevinmesin kastım o değil. Aynı binada alsın tüm aboneler 1gbit göreyim onları :blush: Türkiye’de internet yerlerde sürünüyor.

1 Beğeni

Yahu yapmayın allah aşkına telekom yapıyor telekom bakıyor bunun parasını kullanıcı türk telekomamı ödüyor faturayı ? fatura TurkNet 'e ödüyor kullanıcıyı türk telekom ne ilgilendirir ? kullanıcı parayı nereyi ödüyorsa hesabı oraya sorar bu bir bahanedir lütfen sizde şu türk telekom hikayesine girmeyin rica edicem ya yemin ederim şu firmaların türk telekomu bilmemnesi üzerine yapılan suç atma tam bir türk mantığı kullanıcı ne ilgilendirir ? burda suçlu tamamen türknettir eger o alanda iyi hizmet veremiyorsa kullanıcıya söyler üyeliği sonlandırır veya türk telekoma baskı yapar yapmayın şunu gerçekten ben türknetin yapamadığını türk telekom müdürlüğüne gidip kendim yaptırdım çünkü TurkNet benim internetimi düzeltemedi bu sorun türk telekomda değil tamamen türknettedir TurkNet hayır işi yapmıyorki gözünüzü seviyim yapmayın şunu

3 Beğeni

Ben sürecin nasıl işlediğini anlattım. Konu başlığına bakarsanız anlarsınız. :man_shrugging:
TurkNet arızayı çözmek mi ister yoksa abonesine yalan söyleyip başından savmak mı?

hocam sorununuzu eğer TurkNet çözemiyorsa önerim benim yaptığım gibi bağlı olduğunuz türk telekomun müdürlüğüne gidin yetkili ekiplerle görüşün sahayı kontrol eden biraz sorun çıkartınca hemen çıkarttılar bende görüştüm saha denetim sorunu buldu çözdü kurtuldum tabi karar sizin bu noktada ama şunu bilinki bu baskıyı çözümü sağlatması gereken bizler değil türknettir bunu bu firmaların ögrenmesi biraz zor çok seviyoruz suçlamayı çünkü

1 Beğeni

Farkındayım benim demek istediğimde şu suçlamak vs değil sizle alakalıda değil firma türk telekom değil TurkNet kullanıcı bu internetin sağlayıcısına değil fatura ödediği alana hesap sorar bunun çözümüde faturayı ödediği kurumdur ama ne yazıktırki telefonla arayınca bile telekom suçlamasıyla kullanıcı pış pışlıyorlar bana arıza kaydında bir şey yapamayan türknetin ben gidip telekom müdürlüğünde yapamadıkları baskıyla arızamı giderttim sizlerden kullanıcılara bu sürecin turknetin daha baskıcı çözüm sağlaması için hızlı dönüş sağlaması için dönüş olması gerektiğini bildirseniz daha mantıklı olur

1 Beğeni

Bu baskıyı nasıl yapmalı veya yapıyorlar mı bilgim yok maalesef. Ama netuzman arkadaşlarımdan bildiğim kadarıyla sürekli mail ve telefon ile ilgili Telekom müdürlüğü veya santrali ile iletişim halindeler. Abonenin sorunu çözülene kadar da belirli periyotlarda bunu yapıyorlar. Abonenin şikayetine istinaden kontrolleri yaparlar sistem üzerinden giderilebilir bir problem ise çözerler değilse iş emrini TT ye iletirler. Onlardan gelecek cevaba göre de abone ile teyitleşip süreci sürdürürler. İç tesisatı sorunlu abone “bende problem yok, modem yeni Kablo yeni size para ödüyorum sorunumu çözün” diyor. TurkNet ve TT arasında sürekli bir iletişim ve aboneye iç tesisat dönüşleri en son yerinde destek ekibi ve sonuç iç tesisat. Bu durumda baskı nasıl yapılabilir. Bunun gibi onlarca örnek verebilirim. Ama bahse konu olayda benim fikrim TT tarafında olan bir şeyler var :man_shrugging:

Kendinizce doğrudur cok haklisiniz ama TurkNet olarak gerekli kisiler telekomdaki yetkilileri uyarsalar biraz turknette biran once altyapi calismasini genişletse keske millet bu sorunlarla karsilasmaz istanbuldan çiktigi yok turknetin :smile: saka bir yana tum sorumluluklar telekoma ait ama turknette biraz baski yapsa bence hallolur

1 Beğeni

TurkNet türktelekom pişmanlıktır. TurkNet her sorunda türktelekoma suç atmaya devam etsin. Şeye şaşırdım neden bu 100 mbps üstü Paketleri türktelekomu bahane etmediler hayretttttt

Dilersen kaydımı sizle paylaşabilirim banada aynı iç tesisat söylemi oldu sonra bölgesel arıza var dendi sonra gün ve gün hızım düştü kesintiler yaşamaya başladım kısaca klasik 2 ana cevap veriyorlar iç tesisat ikinci bölgesel kullanım saati vs şimdi eğer kullanıcı ruh hastası değilse tesisatım yeni diyorsa bunuda bir göz önüne almak lazım ama maalesef burada hiç bir araştırma yok maalesef tabi eve gelen destek ekibi paralı geldiği içinde bunun doğrulamasını yapamıyorlar.Bu yalnızca türknetin değil tüm kiralama yapan şirkletin inanın boşvermişliği neden superonline hem pahalı olup hemde kitlesi kaliteli olarak görüyor çünkü telekom superonline sandığınız kadar yan yapamıyor sert çıkıyor ama TurkNet vb firmaların gücü çok yansıtamadığı için maalesef sözüde geçmiyor bu acı gerçek bana iç tesisat dediler gittim türk telekom müdürlüğüne bir araba laf ettim olay çıkarttım destek birimiyle saha denetimi yapan ekiple görüştüm hattta bana hemen telekoma geç saniyede çözelim dedilerki bunuda TurkNet 'e ilettim yok dedim inat ettim hız vermiyorsunuz TurkNet 'te kalıcam ve sorun 1 gün içersinde çözüldü sorun dolaptan kaynaklıymış yani kısaca bunu ben bir kullanıcı olarak yapabiliyorsam bunu türknetinde çözmesi lazım aksi taktirde gelişim için çareyi yalnızca zamlarda bulur abonelik sayılarında maalesef değil TurkNet umarım kullanıcıların yaşadığı her hatada telekom ismini geçirmek yerine bu sorunu biz çözücez vb terimler kullansa inanın insanlarında ağzında bu telekom söylemesi biter sonuç burda faturasını gidip TurkNet 'e ödeyen insan gidip telekomdan medet umuyorsa ona işini çözdürüyorsa burda hatayı telekomda değil bu işlem için para alan TurkNet 'te aramak lazım umarım düzelir dicem ama türkiyede bu sistem hep böyle gelmiş böylede gider bence

1 Beğeni

Aslında sorun tam da bu ama. Forum moderatörü olarak burada bazı fikirlerimi açıkça beyan etmem doğru olmaz. Sonuçta TT TurkNet in iş ortağı sayılır. Umarım bir daha öyle bir problem yaşamazsınız. Bu arada yerinde destek ekipleri iç tesisat ile ilgili olmayan problemler için ücret yazmazlar. :no_mouth:

1 Beğeni

Nedeni basit aslında neden yakınlar TT ve SOL. Çünkü ikisinin de ortağı Varlık Fonu :blush: Yani şu anki hükümet ve avanesi. Az sabır…… İnanın toplantılarda olanları şuraya yazsam Dallas gibi dizi çıkar. O nedenle bir süre daha maalesef böyle gider. Yani burada aslında TNN’nin veya hizmet alan flrnanın suçu yok. Elleri kolları bağlı şu an

3 Beğeni

Ama iç tesisatla ilgili sorun diyen temsilcinin çağırdığı yine iç tesisat der eminim ona :smiley: ondan hiç bulaşmadım kendim çözdüm ve iç tesisattan olmadığını net bir şekilde anlamış oldum tabi temsilciye göre iç tesisat sorunu olsada her neyse.Problem şu ortağı yandaşı arkadaşı dostu altyapıyı kullandığı yer bu kullanıcıyı ilgilendiren bir nokta değil olamazda faturayı nereye ödüyorsan kullanıcı o firma ilgilendirir digerleri değil empati yapmasına gerekte yok neden yapsın ? ödemesini yapan adam hizmet alamıyor bunun empati beklentiside olmamalı yine diyorum burda sorun tt de olduğu kadar TurkNet 'te bu hizmeti eğer telekomdan baskın şekilde çözemiyor kullanıcısına yanlış bilgi vermesine dahi sebep oluyor ve kullanıcı bunu kendi başına gidip çözüyorsa bunu sorgulaması hesap sorması gerekirken peki diyip kapatıyorlar konuyu çünkü yanlış anlaşılmasın ama umurlarında değil olmadıda…Kısaca TurkNet verdiği hizmeti kiraladığı alandan daha baskın olması gerektiği demiştim superoline firmasına bunu neden yapmıyor tt ? elbette arızalar oluyor ama çözüm süreçlerine bakmanı öneririm çünkü firma superonline yapamaz ona turknetinde bu gücü yansıtması lazım oldukça fazla gücü var artık ama ben 2 yıl önce el değiştiren yönetim grubunun bunda çok payı ver TurkNet el değiştirdiğinden bu yana kullanıcıya inanılmaz güvensizlik veriyor bu işin sonu yine onları üzmez umarım eminim sizde beni anlamışssınızdır amacım kullandığım firmanın daha iyi hizmet vermesini istemekten başka bir şey değil.

1 Beğeni

Beklemek bir şeyi maalesef çözmez ama buna tepki göstermediği sürece aynı şey devam eder türk telekom geliri düşüyor haliyle TurkNet 'te dahil ek hiç bir firmayı kaybedecek lüksü yok şuan ama TurkNet aman 1 tl kaybetmiyelim takıntısına tepki maalesef gösteremiyor nedeni ise 2 yıl önce satılan türknetin şuandaki yönetim kadrosuyla önceki bir değil şuanda tamamen gözlerdeki ışıltı misali :smiley: sadece para düşünüyorlar acı gerçek bu hatta bunu attıkları yanlış adımları düşünerek 2 yılda ne demek istediğimi anlarsınız belki şuan bu çok kayıp yaşatmaz ama uzun vadede bu tip şirketler daima düşüşe geçer binlerce örneği dolu umarım biraz önce düzelir nediyim üzücü

Beklemekten kastım seçim ve sonrası. Mevcut yönetim daha iyisini asla yapamaz. Yaşım 53 ve tam da bu işin göbeğindeyim. Kimlerle toplantılara girdiğimi tahmin bile edemezsiniz. Bu haldeyken bile sorun yaşadım ve TT bölge müdürünü aradım 2 saatte çözdüler TNN kullandığım halde. Maalesef durum bu. Mevcut sistemde aynı binada 10 gigafiber aynı hızda çıksın buradayım ben. Mesele TR’nin yurt dışı çıkışları yerlerde sürünüyor.