Turknet Vdslden Gigafibere Geçiş

Merhabalar. Yaklaşık 7 senedir TurkNet Vdsl kullanıcısıyım. 30 Aralık tarihinde binama Gigafiber geldiğine dair bir sms aldım ve bu sms üzerinden gigafibere geçiş için randevu aldım. Ancak o günden beri ne randevu için birisi geldi ne birisi aradı. Sistem üzerinde Arıza talebi olarak belirli bir süre bu randevum gözüktü ancak yaklaşık 1 ay sonra sistemden gözüken bu ticketda kaldırıldı. Şimdi hiç bir satış vs müşteri hizmetlerine ulaşamıyorum sürekli hızlı işlem menüsüne yönlendiriliyorum bu konuda nasıl ilerleyebilirim ?

Merhaba, süreciniz hakkında ekibimizle iletişime geçtik. Ekip arkadaşlarımız kısa süre içerisinde size ulaşacaktır. :blush:

Merhabalar , bu mesajınızdan sonra çağrı merkezinizden benimle iletişime geçildi ve geçtiğimiz salı gününe randevu oluşturuldu ancak yeniden bu konuşmanın üzerine hiç bir şekilde aranmadım ya da randevu ile ilgili kimse gelmedi. Tekrardan konuyla ilgili telefondan kimseye ulaşamıyorum. Sanırım benim gigafibere geçmemi hiç istemiyorsunuz.