Turknet Vdslden Gigafibere Geçiş

Merhabalar. Yaklaşık 7 senedir TurkNet Vdsl kullanıcısıyım. 30 Aralık tarihinde binama Gigafiber geldiğine dair bir sms aldım ve bu sms üzerinden gigafibere geçiş için randevu aldım. Ancak o günden beri ne randevu için birisi geldi ne birisi aradı. Sistem üzerinde Arıza talebi olarak belirli bir süre bu randevum gözüktü ancak yaklaşık 1 ay sonra sistemden gözüken bu ticketda kaldırıldı. Şimdi hiç bir satış vs müşteri hizmetlerine ulaşamıyorum sürekli hızlı işlem menüsüne yönlendiriliyorum bu konuda nasıl ilerleyebilirim ?

Merhaba, süreciniz hakkında ekibimizle iletişime geçtik. Ekip arkadaşlarımız kısa süre içerisinde size ulaşacaktır. :blush: