Türknet vdsl yerine adsl veriyor

Modemim şuanlık hg658 v2 75mb İnternet satın aldım. Fakat şuan adsl hizmeti alıyorum modem bilgilerini vd kısmına yazdım fakat bağlanmadı bende ad kısmına yazdım ve şuan adsl hizmeti almaya başladım.Ariza kaydı oluşturduğumda sağlıklı bir geri dönüş alamadım bana Türk Telekom yetkilerinin baktığında sorunun kabloda olduğunu söylediler. Bu durum düzeltilebilir bir durum mu ?

Hattınız yeni aktif olduysa adsl olarak açılmış olabilir. TurkNet online işlemlerde internet paket değişikliği kısmından vdsl geçiş yapabilirsiniz. Eğer bu menüde yoksa destek kaydına yazarakta geçiş yapabilirsiniz.

yalnız hocam 75 mb internet satın aldım diyor, adsl olmaması lazım.

Yeni aktif oldu evet internet paket değişikliği kısmında en uygun paketten (75mb) yararlandığım gösteriliyor

1 Beğeni

Modem hat değerlerini atabilir misiniz?

bence sistemde bi hata oluşmuş çünkü vdsl yazıyor ama adsl paket tanımlanmış. @EFG yardımcı olacaktır.

1 Beğeni

Bağlantı yapılırken fiziksel olarak bi hata yapılmış sanıyorsam. Modemi sıfırlamayıp tekrar kurulum yapmayı deneyin eğer yine aynı durum olursa ekran görüntüsü ile beraber destek kaydı oluşturun düzeltilir.

hattınız adsl2 plus vdsl 2 destekli modemle değiştirirseniz düzelir gibi

Bu modem vdsl2 destekliyor @KingThranduil

Beni aradıklarında kablolarda hata var dendi fakat henüz bir çözüme ulaşmadı modem vdsl destekliyor dediğiniz gibi fakat sorunum hala çözülemedi 1 saat içinde dönen support 18 gibi yazmama rağmen hala dönüş yapmadı.

Merhaba, bu sorun hakkında online işlem merkezi üzerinden destek kaydı açtınız mı?

Ariza kaydı açıldı fakat çözüme ulaşmadı henüz

port veya profil sorunu

o zaman hattınızı vdsl2 ye aldıracaksınız

Bulunduğunuz bölgedeki VDSL portunda boş port olmadığı için ADSL alt yapısını kullanıyorsunuz. Mahallenizdeki VDSL portu boşa düşene kadar geçici olarak ADSL alt yapısını kullanmanız gerekecek gibi görünüyor.

1 Beğeni

Fakat basvururken boş port vardı ve bu durumu ben TurkNet ile defalarca konuştum boş portu benim aldigimi ve 75mb alacağımı söylediler.

1 Beğeni

Malum Telekom kendi müşterilerine öncelik tanıdığı için böyle bir sorun yaşıyorsunuz. Merak etmeyin en kısa süre içerisinde port açılacaktır. Benim arkadaşımda başvuru yaparken boş port yok dendi, telekom bayisine gidip boş port başvurusunda bulundu. max 1-2 hafta içinde internet bağlandı.

Şöyle ki Dow ve up hızı benim ek isim gereği çok önemli dediğiniz durum olabilir fakat boş port uzun süredir var ve alt komşum vdsl baglatmisti zira bende artık tahammül edemediğim için cayma bedelini ödeyip turknete geçmek istedim eğer olay dediğiniz gibiyse boş portu kendine alıyorsa Telekom , TurkNet in bunun bilincinde olması gerekmiyor mu? Bunu konuştuğumda bana 75mb alacaklarını söylediler ve şuan Bi ilgisizlik var destek ekibi duzelttiklerini söylediler az önce fakat sorun hala devam ediyor. Zira sorunun kabloda olduğunu söylediler.