Turknet uygulama sorunu + aktivasyon aksaması

Bugün 1 ay sonra Turk telekom ekibi tarafından kurulum gerçekleştirildi. Her şeyi hallettiklerini söylediler. Yanlız internet ışığı yanmasına rağmen internete giriş yapamıyorum. TurkNet ekibi devre numarası onaylanmamış dedi ardından telekom ekibinin numarası kayıtlı idi onlara yazdım bizim tarafta sorun yok diyor. Şimdi TurkNet uygulamasından aktivasyon süreci kapsamında bir kaç şey yazacağım fakat ekteki gibi hata almaktayım.
IP alabiliyorum ancak yanlış IP aldığımı düşünüyorum ve bu sebepten internete çıkışım engelleniyor sanırım.


Merhaba @excellence , aktivasyon süreciniz hakkında ilgili birimimizle iletişime geçtim. En kısa süre içerisinde dönüş yapılacaktır. Sizi bilgilendireceğiz.

Başvurum onay aşamasındaymış . Telekom ile yapılan görüşmede yasal sürecin devam ettiği bilgisi verilmiş. Bu onay aşaması neyin nesi ? Kaç gün daha bekleyeceğim? Dün kuruldu modem sinyal verildi. Telekom ekibi internete bağlanmam gerektiğini söyledi

Süreç hakkında sizinle iletişime geçilecektir, ekibimize bilgi iletip detayları paylaştım.

Bu sorun sadece bende olduğundan eminim. Neden mesaj gönderilemiyor aktivasyon destek talebine? Sistemsel hata var deniliyor

Farklı cihazdan denememe rağmen destek talebine yazamıyorum sistemsel hata yüzünden.
Lütfen bugün aktivasyon işlemini tamamlayın. Mağdur olduk kaç gündür bekliyoruz. Sandığımın aksine kötü bir imaj çiziyorsunuz. Kurulum gerçekleşti, 3 gündür türk telekomun devre numarası onayı gerekiyor diyorsunuz ve bunu ilk defa duyuyorum. Normalde kurulum gerçekleştikten 15 dakika sonra herkes internete erişim sağlar

Ekiplerimiz öncelikli olarak işlem sağlıyorlar :pray:

Halâ bir gelişme yok. Üzülerek söylüyorum ki bu denli beklemek istemiyorum. Yarın başvuruyu iptal etmem gerekecek gibi. Başvuru iptal işlem süreci nasıl işliyor ve nereden iptal edebilirim? Halâ destek biriminize mesaj gönderirken sorun yaşıyorum en azından siz buradan yanıtlayın

Sizi kaybetmeyi hiç istemeyiz :pray: Konu hakkında ben tekrar ekibimizle iletişime geçtim. İptal süreçlerimiz hakkında ise https://turk.net/iptal sayfamızdan bilgi alabilirsiniz.

merhabalar. konu açtım ve 1 saattir onaylanmadı o yüzden buradan yazıyorum. arkadaşımın ( yan binamda) interneti yaklaşık 2 haftadır kuruluma gelinmedi. şimdi ise ben başvuru yaptım ve başvuruda bir hata oluştu diyor. biz 3-4 haftaya şehre döneceğiz. ne zaman kuruluma gelinecek acaba?

Merhabalar, açtığınız konu üzerinden iletişime geçtim.