1 hafta once evimde elektrikler gitti ve 1 saat sonra geldi ve ondan sonra internete baglanamadim 2 defa turktelekom 2 defa TurkNet ekibi evime geldi kontrolleri sagladi ama halen magdur durumdayim,
2 tane benim modemimde deneme yaptim ve ayri bir modemde TurkNet ekibi calisini islem yapti ve kendiside bu konuya anlam veremedi cozum bulamadi , modemde butun isiklarim yaniyor fakat internet isigim kirmizi yaniyor ve interbaglantisi alamaiyorum ama TurkNet sistem internet var gorunuyor , modemlere defarla sifirlama yapildi ama cozulmesi 1 haftadir bekliyorum , ayri musteri temsicileri de o kadar bilgisizlerki hazir cevaba alismislar musteriyi dinlemiyorlar bile derdimi anlamatiyorum , sadece modem sifirlayin ucretli ekip gonderilim diyorlar yaw kaydi incelemiyoelar bile 2 defa geldi diyorum ekibiniz halen ayni seyler , bilgi ve yardimxi olabilecek varmi acil yardimalriniz rica ediyorum
Bu islemler deninirken kullanici adi sifremi dahi degistirdim ama olmuyor
Vallaha o sorun benim modemdede vardı TP-Link bir modem bulup sıfırlayıp gerekli bilgileri girdim hallettim, kurulum yaparken hızlı kurulum menüsünde başka operatör gibi bir yazı olması lazım ona basıptamı yaptınız? Olmuyorsa TP-Link modem deneyin.
Merhaba modemde saati ve tarihi güncellemeyi deneyin. Modem arayüzünden wan durumunu gösteren bir görsel ve bağlantı kurma denemesi anı logları paylaşırsanız durumu değerlendireyim.
Farklı modem ile denemeden sorunu çözemezsiniz. Evinizde yedek modem yoksa komşularınızdan VDSL hat kullanan varsa rica edebilirsiniz. Komşunuzun modeminde hiç bir ayar değişikliği yapmadan kendi hattınıza takın. Modem açılınca internet ışığının yanıp yanmadığını görmek yeterli olacaktır. Modeme bağlanıp internet var mı yok mu kontrol etmeyin.
DSL sabitlendikten sonra;
Internet ışığı yandıysa pppoe bağlantısı sağlanıyordur, sorun kendi modeminizde
Internet ışığı yanmadıysa pppoe bağlantısı sağlanmıyordur, sorun Türk Telekom port tarafında.
Evimde kullandığım 2 adet modemim mevcut 2siylede denedim hatta TurkNet ücretli özel ekibi dahi geldi onlarda kendi modemi ile denedi modemlerde de problem yok görünmektedir.
Bu durumda TurkNet’in, pppoe bağlantısı kurulamadığı için port tanımlarının yenilenmesi veya port değişikliği şeklinde açıklamalı olarak Türk Telekom’a kayıt açması gerekir.
defalarca ilettim TurkNet 'e artık 2 defa onlarda türtelekom ile iletişime geçtiler ama bi çözüm bulamadılar bekliyoruz bakalım artık bu gün olacak innşallah bir daha gelecek ekip
,
Kayıtların durumunu görmem mümkün değil ancak öngörü olarak arıza kayıtlarında pppoe sorunu olduğu ifade edilmemiş olabileceğini yüksek ihtimal olarak değerlendiriyorum. Bu durumda kayıtlar açılır kapatılır, sorununuz çözülmez. Bir önceki mesajımda yazdığım bilgiyi operatörünüze ilettiğinizden emin olun.