Türknet pişmanlıktır

yeni aboneyim 15 gündür sinyal sorunu çözemediler. ankastreye sinyal gelmiyor.

Diğer cevabınız üzerinden yazışmayi devam ettirseniz daha iyi olacaktır diye düşünüyorum

Oradan kimse cevap vermedi sorun halrn devam ediyor.

2 Beğeni

Merhaba,

Çeşitli şekillerde açıkladım ama siz belki görmemiş olabilirsiniz. Forum bir şikayet mecrası gibi görünebilir ama şikayetlerinizin çözüm noktası değil. Bunlarla ilgili hem servislerimiz var, hem de çeşitli telefon numaraları üzerinden ulaşabileceğiniz birimler var. Web sitesinde bulunuyor bu numaralar.
Burasını olabildiğince Forum mantığı içinde korumak ve geliştirmek istiyoruz. Sizlerden de bu konuda destek bekliyoruz.
Bu arada 1 - 2 kelime de başlık için yazmak istiyorum. Bilmenizi isterim ki kurumsal bir ticari yapı olarak amacımız size pişmanlık yaşatmak değil. Bir an evvel sağlıklı hizmet alır duruma gelmenizi istiyoruz ki, biz de bunu size faturalandırabilelim. Yaptığımız işin doğası gereği bize bağlı olan ya da çoğunlukla da bağlı olmayan aksamalar, gecikmeler yaşanabiliyor. Bunu söylerken tamamen sorunları belli bir yere adresleme kolaycılığına kaçmıyorum, emin olun. Bu durum bu sektörde hizmet veren tüm firmalar için geçerli. Durumun sizde pişmanlık hissi vermesi bizim adımıza üzüntü verici ama bu hissi düzeltmek için çok mücadele ettiğimizi de bilmenizi isterim. Elbetteki son aşamada karar siz müşterilerimizin…

2 Beğeni

@bekir.kopuz bey inanın burayı şikayet sayfası olarak kullanmak bizimde hoşumuza gitmiyor. Ama sorunlara bakarsınız çoğunluğu aynı. Dsl sinyali yok. Çözümde yok. 5 gündür DSL sinyalim yok. 1100metre YAPA ADSL kullanıcısıyım. 5 gündür gelmeyen DSL Sinyali gelsin diye şimdi VAE VDSL geçiş talebinde bulundum.

Merhaba Engin Bey,

Durumunuzu izliyorum, sabahtan arkadaşlarım sizinle iletişime de geçtiler. Şikayet mecrası ne kadar istemesek de olacak, çünkü sorunlarının çözümü için iletişim kurmak istiyor müşterilerimiz, bunu anlıyorum. Ama çözüm yeri burası değil, ona da zaman içinde ikna edeceğiz müşterilerimizi :slight_smile:
Yine de tüm müşterilerimize teşekkürler iletişimde kaldığınız için, bu memnuniyet verici.

Yeniden Merhaba Bekir bey,

Şimdi süreci baştan yaşayacağım. 5 gündür çözümlenemeyen dsl sinyali sorunu yüzünden YAPA dan VAE ye geçiş talebinde bulundum. Mizgin Hanım talebi işleme aldı. Aldı almasına lakin aktif olan dsl sinyali hakkındaki 34327407 nolu destek kaydımı kapattı ve 34422574 nolu Vae geçiş destek kaydını açtı.

Hala hazırda olan destek kaydı neden kapanır ki?
Süreci başa aldı. Alsana kısır döngü denilen olay!

Çıldırmamak elde değil!

@bekir.kopuz

Bekir bey 16 güne girdik ama kimse beni aramadı hergün ben arıyorum sorunu ilettik diyorlar sadece. Dün destek ekibi gelecekteki ama gelmediler bugün gelecektir kesin diyorlar. Benim sorunum zaten ev içi tesidatı veya modem değil bunları test ettim. İlk kuruluma gelen ekipteki kişi de ankastre de sinyal olmafıpı yönünde arıza kaydı oluşturdu. Türktelekom ankastreye kadar gelip kontrol etmedi 16 gündür. Sinyalimimin verilmesini istiyorum sadece ama kimse yardımcı olumuyor bu konuda. Sadece ilettik diyor müşteri temsilcisi. Bu mu hizmet anlayışı. Birde burası şikayet yeri değil demişiniz. Zaten bir sorun olmasa şikayet de olmaz. TT EKİPLERİ ana kutudan aksatreye kadar bakmadan bu sorunu çözülmez. Bugün destek ekibi gelecek diyordu müşteri temsilcisi. Bakalım gelecek mi?

1 Beğeni

Gelmeyecek inanma! Bütün TÜRKİYE ye sanırım tek saha elemanı bakıyor. Garibim nasıl yetişsin?

Oyalama taktiği yaptıklarını düşünüyorum zaten. Bende satışm işi yapıyorum ve anlıyorum ne yaptıklarını. Artık beklemeye gerek yok çünkü iptal edeceğim sözleşmemi.

Merhaba Özgür Bey,

Arkadaşım sizinle görüşmüş. Bugün 23.18’e kadar bölgenizde genel arıza olduğu bilgisi verilmiş. Oyalama yok, taktik yok. Durum bu şekildedir. İptal de sizin tasarrufunuzdadır, devam etmek de. Ama lütfen durumu farklı değerlendirmeyin.

2 Beğeni

Bekir bey ben aradıktan sonra online işlemden altyapı çalışması olduğu bilgisi geldi. Siz beni aramadınız yani. Bundan önceki günler bir çalışma yokken 16 gündür neden sinyal verilmedi ki. Bugünkü çalışma yüzünden mi? Altyapı çalışması varsa bir alt katta akrabam oturuyor ve internetti hiç kesilmedi. Bakalım Gece gelecek mi internet. Yine bekliyoruz 16 gün olduğu gibi.

18 gün sinyal sorunu çözüldü. Türk telekomdan birisi geldi ve ana kutuda yanlış başlanmış yada bağlamamışlar dedi ana dağıtıcı kutusuna. 2 dk da bağladı oradan ve hemen sinyal geldi. Şimdi İnternete bağlanabildim. Burada bana yardımcı olan @bekir.kopuz ve @gokselbasol teşekkür ediyorum.

2 Beğeni

Merhaba,

Durumun bu kadar uzamasını istemezdik ama nihayetinde bağlanmış olması memnun edici. Keyifli kullanımlar dilerim. Dilerim yaşamazsınız ama olur da sorun yaşanırsa öncelikle servislerimiz üzerinden sonrasında Forum’daki arkadaşlarımla da size yardımcı olmaya çalışırız.

4 Beğeni

Bekir Bey sitem edecek ama görüldüğü üzere yine Telekom hatası yüzünden mağdur edilen TurkNet abonesi. Bu arada sorunun çözüldüğüne sevindim mutlu günlerde kullanın inşallah

Sitemden ziyade birlikte çalıştığımız ve büyük resimde değer üretmeye çalışan firmaların, bir kaç kişiden kaynaklanabilecek hatalarla itibarlarının zedelenmesini doğru bulmuyorum. Yani bu “TurkNet bana taktı” demek gibi çiğ bir iddia oluyor. Zaten hukuka aktarılabilecek kesinlikte ihmaller, hatalar varsa hakkımızın peşine düşüyoruz.

Her yerde anlatmaya çalışıyorum, manav olsak sorunun çözümü kolay, “seç abi şurdan domateslerini, canın sağolsun” deriz geçeriz. Ama değiliz, ucu bir çok firmaya, duruma bağlı teknolojik bir hizmet sunuyoruz. Bu sebeple bizim de kötü niyetli olduğumuz düşünülmesin :slight_smile:

2 Beğeni