TurkNet Personel Şikayeti

Online işlemlerde bu şikayeti gerçekleştirecek bir yer yok mu
yoksa ben mi göremiyorum? Ancak forumda paylaşılan bu link üzerinden şikayet ettiğimde, normal destek kayıtlarının aksine yazdıklarımı okuyup anladıklarına ve kopyalayıp yapıştırmadan cevap vermelerine tanık olmuştum.

Bırakmış olduğunuz kayıtlarınızla ilgili şikayetleriniz olursa, 0212 703 43 71 numaralı TurkNet Şikayet Çağrı Merkezi’ni arayabilirsiniz.

TurkNet’i aramayı yıllar önce bıraktım. Vakit kaybı. Ama bu forumda sanıyorum sizin verdiğiniz linkle bu şikayeti açabilmiştim. Şimdi “TurkNet Destek Şikayeti” bulabildim TurkNet Online İşlem Merkezi’de.

1 Beğeni

9gunde kopma.sorunumu cozemesiler.yerinde destek.istedim.adam.aradi ulasamadi diger 8 gun neden aramadilar ve 9 gun sonunda kopma.yok kayit.kapatildi :). iss degistirme.zamani TurkNet 'i ckok seven olarak.artik susma.karari aldim yoksa. bana.yakismayan sozler.cikar.musteri temsilcilerine oyuzden argo kullanmak.bize.yakismaz iss degisikligine gidicem vdsl 3-4 ping gorurken 7 ila 12 ping istanbulda sakami bu ya insanlarla.ilgilenin insanlarla.dalga.gecmeyin
bu forumda murat bey ve enes bey olmasa valahi bir.dakika.durmam.turknetde sirf.onlarinn insanlarla.nasil yardimci olduklarini gordukce kararimi degistirmek.zorunda.kaliyorum :slight_smile: @EFG @Murat042

2 Beğeni

Yaşadığın sorun için çok üzgünüm.
Ben gönüllü destekçiyim, çalışan değilim.
Buna rağmen elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Bilgim dahilinde yol göstermek benim yapabileceğim. Keşke elimden gelen bişey olsa hallederdim

6 Beğeni

Merhaba, TurkNet Destek Şikayeti Temsilci ile ilgili şikayetlerinizi buradan oluşturabilirsiniz.

2 Beğeni

Çok teşekkür ederim forumda yaptıklarınız için. Eminim destek kaydında da sizin gibi arkadaşlar çoğunluktadır. Sadece bu sefer böyle oldu nedense. Bundan önce 5 6 günde çözülen sorunlarım da oldu.

1 Beğeni

Yeri burası mıdır, ya da bu soru sorulur mu bilmiyorum ama :slightly_smiling_face:. Peki internet faturası ödüyor musunuz?

Hiçbir avantajınız yokmu yani.

Yeri burası değil ama söyleyeyim yinede.
Evet ödüyorum, arkadaşını getir indirimi vs geçinip gidiyoruz.
TurkNetten hiçbir beklentim, talebim olmadı. Olmazda.
Ben bu işi severek ve hobi amaçlı yapan aynı zamanda TurkNetin gelişimine katkı sağlamak amacıyla abonelere yol gösteren bilgi paylaşımını seven biriyim.
Bildiğimi aktardığım gibi bilmediğimi de öğreniyorum kendimi de geliştiriyorum.

4 Beğeni

Bugün şikayet kaydımın çözüldüğünü ama Turktelekom ekiplerinin anlattığı olayın yanlış olduğunu belirtmeme rağmen kopyala yapıştır cevap attılar ve söylediğim şeyle alakası yok ekipleri tekrardan göndereceğim falan yazdı ben de şu anda hattım tam düzelmişken işlem yapılmasın diye hızlıca kapattım ama buga girdi telefondan sürekli bildirim geliyor güncellendi diye.