TürkNet OİM Yardım Merkezi (Tırnak içinde YAR-DIM)

YENİ DESTEK SİSTEMİ:

Evet selamlar, yeni destek sistemi oldukça güzel ve gereksiz bölümlerden talep oluşturulmasını engelliyor bu çok iyi. Bundan 1 yıl önce bir oyun içerisinde REPORT raporlama sistemine de bunun benzerini arkadaşım Enes ile yazmıştık. Sistem tıklama usülü ile gidiyor ve kişiyi destek almak istediği yöne yönlendirip gereksiz ve fazla destek ticketi oluşmasını engelliyor ve daha az çalışan, daha az maliyet ile işi götürüyorduk.

Ama gel gelelim Mobil Uygulama, TurkNet Online İşlem Merkezi, bilgi alma gibi hizmetler için açabileceğimiz bir konu ana başlığı yok yada ben bulamadım. “Belki” Tarife/Kampanya adımından yapılıyordu ama en son bir arkadaşın yanlışlıkla hizmetini iptal ettiğini forumda gördüm ve anında internetinin kesildiğini söylemişti " bu " korkuyla bende o adımdan ilerlemedim.

Soru sorabileceğimiz, bilgi alabileceğimiz ve sorun raporlayabileceğimiz “HİÇBİR” adımın olmaması beni şaşırtıyor ve açıkçası bunaltıyor. Bunun için beni farklı adımlara girmeye TurkNet zorlamamalı.

Ek olarak telefon hizmetim olmamasına rağmen Paketler kısmında 3₺ yazıyor (faturada ödemiyorum), bugün telefon hizmetimi nasıl iptal edebileceğim hakkında mail ve sms yağmuruna tutuluyorum.

TurkNet biraz da TurkNet Online İşlem Merkezi ve Mobil TurkNet Online İşlem Merkezi’e ağırlık verse ve daha sade kullanışlı tıkladığımızda, işlem yapmak istediğimizde bize sağlam bir geri dönüş veren çıkmaza sokmayan bir portal oluştursa sizce de çok daha güzel olmaz mı?

@EFG hocam TurkNet’te çalıştığınız için bunu sizin daha hızlı iletebileceğinizi ve ona göre aksiyon alınabileceğini düşündüğüm için sizden destek bekliyorum.

Konuyu okuyan diğer arkadaşlarda gerçekten kullanışsız ve arızalı kısımlarını, önerilerini belirtirse belki düzeltilebilir.

4 Beğeni

TurkNet bana gore hersey super tek begenmedıgımm tarafın canlı musterı destegı yok
oım den yaz cız cevap bekle 48 saat olayı ii diil.
gerı kalan desteklerı iyi…

Müşteri hizmetlerinde ki destek çalışma prensipleriyle bir sorunum yok. 10 yıl Telekom kullanım, burada ki destek kısmı hep telefon görüşmesi üzerinden oldu benim. Online destek kaydı diye bir tabir yok Telekom da. Varsa da ben bilmiyorum, yalnız Telekom da ki sorun şu. Önüne gelen müşteri temsilcisi olmuş, konu hakkında bilgili kişiye ulaşmanız şans meselesi. TurkNet de ise açtığım tüm destek kayıtlarının geri dönüşü oldu, pek öyle fazla da beklemedim. Özellikle forumlarda ve Twitter üzerinden de destek sağlıyorlar ki bu çok güzel. Diğer firmalarda böyle bir şey yok.
Müşteri hizmetlerinde ki personel sayılarını biraz daha arttırsalar daha iyi olacağını da düşünüyorum.
Bunlar benim kişisel görüşlerim.

Bölgenize özel Net Uzman ekipleri sayesinde artık bekleme süreleri büyük ölçüde kısaldı geçen aylarda deneyimlemiş oldum bir kaç sorun için destek kaydı oluşturdum 1 saat içinde dönüş yapıldı çözüme ulaştırıldı :slight_smile:

1 Beğeni

Merhaba bende tecrübelerimi aktaraym başta müsteri hizmetleri yok diye cekiniyordum sonra gecis yaptik annannemler icin ama baya sorunlu gectim değdi telekom 800 tl kitlemesine rağmen sorunsuz sekilde kullaniyorum destek icin ise maximum yarım saat icinde geri dönüyolar acamazsanda telefonu desteke yazıyolar cözüm icin baya ilgileniyolar tek sorun paket gecis hatasi di onuda 1 gün sonra cözdüler hem anannemlerde hem kendi hattımda kullanıyorum kafa rahat 140 olsada değer TurkNet icin sevgilerimle hayırlı ramazanlar…

1 Beğeni

Ne güzel.

Aylardır hiçbir sorunu çözülemeyen ben :grin:

Sorunlar halen güncel.

Net Uzman Ekibi ile sizi neler bekliyor?
Muhatabınız hep belli!

Hem teknik konularda hem de teknik olmayan konularda uzman olan Net Uzman Ekibi, hep aynı TurkNet’lilerle ilgilenen küçük bir ekip. Her türlü sorununuzda ekibiniz yanınızda!

Kolay iletişim

Net Uzman Ekibi ile iletişime geçmek çok kolay! Hem mobil uygulamamamız hem de Online İşlemler üzerinden destek kaydı açarak ekibinize ulaşabilirsiniz! Kendi ekibiniz taleplerinizi en kısa sürede inceler ve size çözüm yolları sunar.

Daha Pratik Daha Hızlı Çözümler

Size özel olan Net Uzman Ekibi; bölgenizi, santralinizi ve altyapınızı çok daha iyi biliyor. Böylece herhangi bir ihtiyaç veya sorun durumunda size en hızlı şekilde, başka bir yere yönlendirmeden çözümler üretebiliyorlar!

2 Beğeni

Hocam istediğim konuya talep oluşturamıyorum, bunun gibi birkaç durumu yukarıda raporladım ama Net Uzman oto mesajı atmışsınız :frowning:

Kardeş bu güzel ve masum önerin için teşekkürler.
Konuyu güzelce okursan uygun destek ticketi açabileceğimiz bir yerin olmayışı hakkında serzenişim var ve Chrome gibi tarayıcılardan giriş yapıp işlem yapabileceğimi, Play Store gibi uygulama mağazalarından uygulamaları güncel tutmam gerektiğini bilecek kadar bilinçli kullanıcıyım.

Ben ne demişim, sen ne yazmışsın arkadaşım?

Lütfen konuya yorum yapma.