iOS 15.5’te uygulamaya giriş yapılmıyor. İlk başka fatura öderken aynı hatayı veriyordu. Şimdi giriş bile yaptırmıyor.
Dün akşamdan beri aynı problem var uygulamada.
Tarayıcı sorunsuz giriş yapılabiliyorken TurkNet Online İşlem Merkezi’e , uygulama üzerinden bu hatayı veriyor. (Android kullanıcısıyım)
İlgiliye iletiyorum.
İki dk önce denedim giriş yapamadım şifre ve tc den de eminim
Hata mesajı değişmiş, şimdi de netwok error hatası veriyor. Ama yine giriş yapmıyor uygulama üzerinden.
++++
4 kez denedim, 3 ü network error. 1 inde girdi ¿
Merhabalar, bazı güncellemeler gerçekleşti. Tekrar giriş yapmayı dener misiniz?
Şimdi denedim network error yazdı
Şimdi tekrar denedim giriş yaptı sorun yok
OİM & MOİM ile alakalı sorun yaşayan müşterilerimizin paylaştıkları detayları inceleyip ilgili birime aktarıyorum. Keyifli kullanımlar
Bu konu 3 gün sonunda konu otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıt girilmesine izin verilmiyor.