bunlar çok büyük sorun olmasa da bu tür sıkıntıların bir türlü giderilememesi can sıkıyor. TurkNet Online İşlem Merkezi bi türlü dikiş tutturamıyor malesef.
Aynı sorun bendede oluyor ama İnternet kesilmiyor. Ve online duruma tekrar geçtiğinde online süresi sıfırdan başlamıyor. Örneğin 1 gündür açık modem offline olup tekrar online olduğunda süre yine 1 gün olarak gözüküyor. Sistemden bir arıza büyük ihtimal
Kurulum ya da aç kapa sonrası Durum ve IP bilgisi güncellenmiş oluyor sadece. Güncel bilgilerim aşağıdaki gibi. Hatta inspect ederek baktım bazen arayüze basamadığı değerler olabiliyor diye.
‘Fiziksel Durum’ ve ‘Modem Buluşma’ terimlerinden ne anlamalıyım? Normalde değerleri ne olmalı?
paketiniz 75 mbps ise extra sınırsıza geçmeyi deneyin. sanırım 75 lik pakettesiniz. eğer extra ya geçerseniz belli olur max hızınızın ne olabileceği. tabi gerek sizin iç tesisat ve telekomun kablosu ve saha dolabına yakınlığınız önemli faktör. ben de saha dolabına 100 metreyim.
ben de öncede sınırsız paketteydim ama 50 mbps hız alıyordum. bir gün arıza çıktı internetim gitti, gelen ekip direkteki kutudaki bana gelen kablo kopmuş onu tekrar bağladık dedi. adamlar gittiğinde baktım hızım 100 mbps olmuştu. bende anlamadım. fazlada kurcalamadım
sizin değerler fena değil. extraya geçebilirseniz yükselir gibi hızınız.
valla 75 i sorunsuz alabiliyorum. saha dolabı balkondan görebileceğim kadar yakın yaklaşık 65 70 metre falan. extra sınırsıza geçmek için nereye başvurmam lazım acaba?
TurkNet Online İşlem Merkezi den internet paket değişimi kısmında 100 mbps extra sınırsız gözüküyorsa ona geçiş yapın. gözükmüyorsa şikayet kaydı oluşturun. sınırsız 100 mbps e geçmek istiyorum diye.