TürkNet Neden Böyle Yapıyor?

Bugüne kadar açtığım arıza kayıtlarında sürekli iç tesisatımdan kaynaklı problem olduğu söyleniyor.Konu farketmeksizin hep böyle cevaplanıyor.İç tesisatımda hiçbir sorun yok.Biz türktelekom kadar fiziksel olarak müdahalede bulunamıyoruz bu yüzden sorununuzu telekoma iletin deseler daha gerçek bir açıklama olur ama hep aynı cevaplar iç tesisat,modem arızası vs. Ben bunların kontrolünü zaten sağlıyorum ve sağlam olmasa kendim çözmeye çalışırım zaten.

Merhaba @frkn3439, isterseniz size ücretli ekip yönlendirmesi yapalım… Eğer sorun iç tesisatınızdaysa müdahale edilip ücreti sizden alınır. Eğer iç tesisatınızda sorun yoksa sizden bir ücret talep etmeyiz ve TT tarafına durumu aciliyetli bir şekilde iletip, iç tesisatınızın sağlam olduğunu delillerle bildirir ve aksiyon almalarını sağlarız.

Enes bey destek kaydında da bunu belirttiler.Benim kızdığım nokta arızanız iç tesisat kaynaklıdır denmesi.Ne zaman gelip kontrol edildi de arıza iç tesisat kaynaklı çıktı bunu anlamıyorum.

İşte sırf bu yüzden size bu teklif çıktı :frowning: Siz iç tesisatınızda problem olmadığına çok eminseniz bunu talep edin bizden…

2 Beğeni

Saha dolabı aktif olduktan sonra aynı durum devam ederse gerekli müdahaleyi yapacağım sağolun.Türk telekomun işi bitirmesini bekliyorum.