TürkNet müşteri hizmetleri sorunu

12.10.2022 tarihinden beri düşük hız, websitelerine erişirken donma, video izlerken donma, oyunda ping sorunlarım var. 5 yıl önce aboneliğimi aldığımda bile 35 mbps hız ile hizmet almaya başladım. Geçen sene de 100 mbpslik pakete geçiş yaptım. Fakat ayın 12’sinden beri devam eden problemim sebebiyle türk Telekom ekipleri yönlendirmildi. Ve bana alt yapımın en fazla 24 MPS desteklenigini söylediler. Böyle birşey mümkün olabilir mi? Defalarca destek talebi oluşturdum. TurkNet ekibi türk Telekom ekibinin söylediklerini sadece aynen bana iletiyorlar. Türk Telekom bilerek hızımı yavaşlatıyor TurkNet ekibi de sesini çıkarmıyor. 5 yıllık müşterilerine böyle hizmet veriyorlar gerçekten çok yazık. An itibariyle modemim ip de almıyor. Bu berbat hizmet devam ederse firma değişikliği yapacağım. Ha bu arada portum VDSL de takılı olduğu söyleniyor fakat VDSL portta 16 mbps hız mı alınır. :slight_smile: Türk Telekom çocuk kandırıyor herhalde. TurkNet EKİBİ MÜŞTERİLERİNİZİN HAKKINI SAVUNUN!!

Merhaba @HeallerManager modem arayüzünden hat değerlerinizi paylaşırmısınız.

Selamlar @HeallerManager, foruma hoş geldiniz :raised_back_of_hand: Ekiplerimiz inceleme sonrasında kablo hasarı tespit etti. Yerel sağlayıcı ile görüşeceğinizi ve devamında bize bilgi vereceğinizi iletmişsiniz. Hem kaydınız üzerinden hem de buradan bilgilendirirseniz sevinirim :handshake:

Kablomu değiştirdim. Ping donma sorunum geçti fakat hızım hala düşük 35mbps alıyorum. Eski hızım 100 mbps (en kötü 80-90 mbps) hızlarına geri dönmek istiyoruum. Sözde hattım en fazla 24 mbps destekliyordu. Şuan 35 mbps alıyorum. Ve dış hat düzgünce, ankastreye gelen kablolar vb kontrol edilirse düzeleceğine eminim. Çünkü sizin yerinde destek ekibiniz geldiğinde binama giren kabloda da hasar tespit ettiler.

1 Beğeni

1 Beğeni

Modemden snr i 8 e çekin. Ortalama 60mbps ile buluşacaktır hat.

Merhaba açık destek kaydınız üzerinden bilgi alabilirsiniz. Paket güncelleme işlemi şu an için hattınız üzerinde yapılamıyor.

1 Beğeni


Dediğiniz gibi 6 yaptım ve 56 mbps oldu. Daha sonra 2 ye çektim ve resimdeki gibi 75 mbps oldu. 2 de kalması problem yaratırmı? Bu arada teşekkür ederim TurkNet destek ekibinden daha bilgilisiniz.

1 Beğeni

Deneme yanılma ile hattınız için optimum değeri kendiniz bulabilirsiniz. Örneğin: 24 saat 2 snr da kullanın kopma yaşarsanız, çok fazla crc fec hatası alırsanız 1 snr yükseltirsiniz. Sorun yaşamazsanızda 2 snr da kullanmaya devam edersiniz

Bu kalıcı bir çözüm değil bilginiz olsun.

O zaman bu konuda beni arayarak yardımcı olabilirsiniz. Çünkü ekibinizden kimse ayın 12’sinden beri problemi çözemedi. Kablo değiştim 35 Mbps ye çıktı daha da çıkmadı.

kopma vb. sorunlar olmaması için VDSL de sağlıklı en alt limit SNR ‘8’

1 Beğeni

Tekrar selam @HeallerManager, ekiplere geri bildirimlerinizi aktardım. Atılması gereken adımları attım :handshake: