Turknet müşteri hizmetleri Şikayet

Merhabalar wifi 6 router için açılan konuda bütün detayları gelişmeleri paylaşmıştım ve arıza kaydı sonrası yapılan gelismleri aktarcam . { öncelikle hizmet iptali yada modem iade yapılmadığında faturaya 800 TL ek ceza çıkacağını üstüne basa basa bilgisi verilir Ken neden Herhangi bir arızada sadece verdiğimiz modemin sonuçlarını tek kale aldıklarının bilgisi neden verilmiyor kullanıcılara .]
Arıza kaydı sonrası gelişen gelişmeler Gelen yetkiliye istinaden desteğe bunu yazmıştım aşığı da zamanı olan okuyabilir ;

Gelen yetkili kişi hiç bir mudahelede bulunmadi israrim üzerine içim ferah olsun belki kabloda dediğim için uçları değişti gpona gelen kablonun . Telefondan test edip hızı 200 normal gözüküyor dedi. Bende yetkili kişiye hem kablolu hem kablosuz test fotoğraflarını kamera ile çekmişim açıp gösterdim 900e kadar hem kablolu hemde kablosuz da 900 e kadar hız aldığımi detaylıca gösterdim ben bu hizlari alıyorum dedim önceden ve ona dünkü size gönderdiğim sonuçları leptop kablalolu hız sonuçlarını gösterince cevaben bana leptopun eski nesil gözüküyor dedi ondan şuan attığın sonuçlarda 380 aldığını dile getirdi bende ona aynı leptop 900 alırken eski deilde şimdide 380 aldığı için mi kablolu hızda eski oluyor cihaz dedim cevap olarak eski cihaz bunlar testler de sasirmalari normal öne sürdü bende onda 750 MBS hız kablolulada garanti hız verdiklerini ve şuan kabloluda 400 e bile ulaşamadığını dile getirdim , isterseniz bekleyin gidip en üst model leptop getirip beraber kablolu test edelim dedim bana dedi arıza bölgem var acelesi olduğunu zaten getirseniz de benim mudahele edebileceğim pek bişey olmadigini sadece kabloları modemi tek deisiyorum network ekibi farkli diye dile getirdi bana . Resmen arızanin olmadığını öne sürmek icin kanıtlı sonuçlar olmasına rağmen leptopun eski olduğunu öne sürüp whatsapdan gruba bişey yazıp ordan yanıt olarak da evden ayrılabilir siniz diye cevap gelmiş çekip gitti bir şey yapmadan . Kablosuz da zaten 100 MBS üstü alıyorsanız sorun olmadığını {tekrar dile getiriyorum 900 e kadar kablosuz wifi 6 cihazla aldığım sonuçlar var bir sürü } kablosuzu geçtim kabloluda 750 MB garanti hız olmasına rağmen 400 dahi alamıyorum. Sizden rica ediyorum sorun olduğu halde sonuçlar elimde olmasına rağmen 300 üstü alıyor yeterli diyip işi yokuşa sürmemeniz ben kablolu hızları kablosuz hızda alabilmek için gidip en yüksek üst segment wifi 6 routere boşuna mı para harcaması yaptım ki zaten kabloluda bile verdiğiniz garanti hızdan çok düşük hız alıyorum. Bu şekilde bu tutumla arizama devam edilecekse üzülerek söylüyorum ki 6 senedir seve seve kullandığım hizmetimi sırf bana karşı yapılan bu tutum için hizmetimi iptal edecem . Geçende müşteri hizmetleri ile iletişimimde kablosuz da 100 neyinize yetmiyor yeterli degilmi diye cevap almıştım forumda liderle konuşmuştum sonra şikayetten vazgeçmiştim umarım arızanın ne olduğunu bulmak için yaklaşım sergilersiniz sizden temennim .

Sonuç olarak : bana verilen Zyxel modemin sonuçlarını tek kale aldıklarını dile getirdiler dolaylı olarak sinyalde kabloda bir sıkıntı olmadığıni ve kablo uçlarının değişiminin yapıldığı cevabı aldım ki israrim üzerine değiştirdi gpona gelen ucun . Zaten gelen yetkiliye Zyxel modemin bende olmadığını ve tekrardan o modeme erişimim olmadığını söylemiştim. Sonuçlar olarak nasilki
Iptal edildiğinde modem iade edilmediğinde basa basa 800 TL faturaya ek ücret çıkacağı bilgisini nasıl müşteriye bilgi veriyorsaniz bana göre her arıza da sadece bu modemin sonuçlarını kale alarak işlem yaptığınızinda bilgisini önceden vermekle yukumlusunuz. Ve bu bilgiyi daha önceden vermediniz için her sorunda bunu göz önünde bulundurup yardımcı olamicaksiniz . Presodeurunuz böyle isliyo olabilir bişey diyemem ama önceden bunun bilgisini müşteriye aktarmadiginiz için böyle mağdur edildim neyse 6 senelik TurkNet müşterisi olarak hizmetimi iptal edecem her şey için çok sağolun .

Yazınız biraz uzun ama anladığım kadarıyla gigafiber de almanız gereken hızı alamıyorsunuz. Ama TurkNet in size gigafiber hizmetinizi kullanmanız için tahsis ettiği Router/modemi kullanmadığınızı söylüyorsunuz doğru mu anladım?

Anlamadığım konu siz bu hattan yüksek hızı TurkNet in verdiği cihaz ile aldınız mı? (Kablolu veya kablosuz)

1 Beğeni

Şimdi durum şöyle turknetin verdiği modemi kullanmıyorum ve o modeme erişimim yok artık lakin kullandığım routerlarda elimde ssler mevcut kablolu ve kablosuz 900 MBS hız kayıtları mevcut lakin altyapımda ne sorun varsa artık aynı cihazlarla kablolu 300 yukarı hız alamiyom normalde TurkNet 750mbs garanti hız veriyor
, Kablosuz da durumlar vasat halde onun için destek kaydı açtım ve speed test üzerinden kablolu Cat7 kablo ile test sonuçları attim buna istinaden arıza kaydı açıldı gelen yetkli modem bizim deil leptopda eski gözüküyor ondan sonuçlar böyle diyip ısrar üzerine gpona gelen ucu değişip gitti


Speed test sonuçları kablolu

Ayrıca hocam giga kullanılan müşterilere iptal durumda 800 TL modem iade edilmezse bilgisi nasilki veriliyorsa kurulumda aynı şekil herhangi bir arızada sadece size tahsis ettiğimiz ürünlerin sonuçlarını kayda aliyoz diye bilgi verilmesi lazım bundan hizmeti alan %90 kısmının haberi yoktur bende dahil yoksa o modemi neden kaldırmayıp elden cikartirimki

Yani kisaca şunu soylim bana tahsis edilen ürüne erisimim yok ve resimdeki routerin kablolu Cat 7 hız testlerini kabul etmiyorlar , illaki bana tahsis edilen cihazın testi olacak [ bende bunu kurulama gelirken nasıl iptalde 800 TL iade edilmezse ceza çıktığında bilgisi verilirken arızalarda sadece bize tahsil edilen ürünün sonuçlarını kabul ettiğinide bildirmek zorundalar]

Kısa ve öz olarak ben altyapıda sıkıntı olduğunu kablolu hız test sonuçları ile paylaşıyorum. Yetkili kişi sadece bizim size tahsis ettiğimiz modemle test etmemo istiyor bende bu bana tahsis edilen modeme erisimim yok bende deil elden çıkardim . O zaman getirip aynı ürünu takip test edilsin. benim bana tahsis edilen ürünün bende olmadığını erişimim olmadığını söylüyorum ,altyapim sıkıntı olmasına rağmen yardımcı olunmuyor bilmem derdimi anlatabiliyor muyum

1 Beğeni

Selamlar @ismailaygn, yazılarınızı okudum. Ekiplerin yeni satın aldığınız modem özelinde teknik veya yazılımsal bir sorun olup olmadığını anlaması mümkün değildir. Bu sebeple tahsis edilen standart modem üzerinden testler istemeleri gayet normal. 56416798 numaralı kayıt üzerinden bilgilendirme sağlanacak :raising_hand_man:

Hocam anlıyorum lakin daha önceden nasıl kuruluma gelirken iptal yada modem iade yapılmadığında 800 TL iade cezası çıkacağı bilgisi veriliyorken aynı şekilde herhangi bir arızada bize tahsis edilen modem den başka modemlerin sonuçlarını kabul etmeyeceklerini ve yardımcı olmayacaklarinin bilgisini vermeleri lazım , bu bilgi paylasilmadigi için bana tahsis edilen modemi başkasına verdiğim için erisimim saglayamiyorum o zaman altyapim böyle sikintili kullanmama devem etmemi istiyorlar benden ?

Yani hocam bana tahsis edilen modem bende değil başkasına verdim ve erisimim saglayamiyorum o modeme nasıl ondan test atıp sonuç atabilirimki ? Bende olmadığı için bana tahsis edilen modemle test yapmam imkansiz malesef :pensive: bunun daha önce bilgisi verilse idi vermezdim modemi kimseye

Modemin içinde hız testi yeri var, pc kablolu test etmesek bile modemin içinde ki hız testi kablolu direk gpondan sonuç alıyor, gpon değişimi olursa bir değişiklik olur mu diye düşündüm.

1 Beğeni

Sorunumu çözmeden destek kaydını kapattılar. Derdimi anlatamiyor muyum ? Bana tahsis edilen modem bende değil neden çözüm için uğraşmak yerine yetkili kişi ısrarla destek kaydimi kapatıyor komple destek kaydimi kapatti bumudur yani müşteri anlayışı tmmdir peki teşekkür ederim herşey için.
Çok zor bir şey değil yani önceden bilgisi olmadığı için modemi başkasına verdiğimi söyledim sorun çözmek için çaba sarf edilse getirilir modem yada cihaz test edilir sorun nerde ortaya çıkar neden bu kadar ısrarla sorun çözmeye değilde yokuşa sürüyorki yetkli ekipler ?

Ekiplerle iletişime geçtim, bilgi bekliyorum :raising_hand_man:

3 Beğeni

aynı modemden bendede var kablolu teste 796mbps dowland çıkıyor upload 940mbps çıkıyor telefonda wifi de 5ghz 210mbps çıkıyor hız bu konu ile ilgili bende daha önce şikayet kayıtları oluşturdum çözüm olmadı kendi verdikleri modemdede aynı sorun var kablolu test 800mbps dowland benim anladığım bölgesel sorun var bölgedeki dowland hızları böyle ayarlanmış sabitlenmiş 800mbps göre veya bölgede çok fazla bölme var swichlerde fiber kılı çok fazla bölünüyor internet dowland hızları böyle ayarlanmış TurkNet maliyetleri daha fazla optimize edebilmek için daha fazla abone bağlıyorsa üstelik modülasyon olarak GPON kullanıyorsa kapasite yetersizliği çok doğal. Bunun önüne geçebilmek için ya porta bağlı abone sayısını yani sahadaki bölünme sayısını azaltacaksınız ya da daha yüksek kapasiteye sahip 10G-PON/XGS-PON, NG-PON2, Nokia PON gibi farklı bir modülasyon kullanacaksınız. ancak TurkNet bunu yapmıyor gigafiber deyip 700mbps ve 750mbps hız normal diyor yüzde 25 kayıp normalmiş TurkNet 'e göre

Bu süreçte geçen yardımlarınız için canı gönülden teşekkür ediyorum hocam size :hugs: @CKLasT
@alperenatici sizede teşekkür ederim hocam yardımlariniz için ilgi ve alakanizdan dolayı :pray:

Konu kilitlenebilir teşekkür ederim tekrardan destek kaydından sonradan iletişime geçen serdar beye de sonradan gelen arızaya bakıp ilgilenen yetkiliye de çok teşekkür ederim :pray::hugs:

Keşke ne olduğunu ve nasıl çözüldüğünü de paylaşsaydınız.

1 Beğeni

Paylaşım hocam gelen yetkili saha ekibi kendi leptop ve gigafiber için tahsis edilen modemden getirip yerinde test etti 10 a yakın test sonuçlarında gayet başarılı sonuçlar verdi test sonucu el şu şekil


Ont cihazında sikinti yoktu benim modemde test ederken sonuçlar aynı cikiyodu ont cihazini değiştirip tekrar test sonucunda gene aynı sonucu verdi evdeki en üst TPlink ax6000 modemi ne yazikki upload 900 üstü alırken download malesef 150-200 arası alıyor evdeki modem lakin tahsis edilen modem testinde sorunsuz hızları almakta
Evdeki TPlink ax 6000 hız testi sonucu

Router üst segment olmasina rağmen download hızı nedense 150-200 arası ama upload 900 üstü

1 Beğeni

Buna istinaden de cihaz 20 günlük TPlink servise göndermeyi düşünüyorum evdeki router bu , upload neden 900 üstü alırken download 150-200 arası alıyor hala anlamış değilim modemde sorun olabilirmi yada özel ayar mi yapılması lazım bilemiyorum malesef :pensive:

Sonuç olarak sorun benim modemde gözüküyor , tahsis edilen modem testlerinde herhangi bir soruna rastlanmadi

1 Beğeni

Rica ederiz, her zaman :heart_hands:

3 Beğeni