Türknet Müşteri hizmetleri çok ilgisiz

Merhaba arkadaşım. 2 gün önce bir şikayet kaydı açtım. Kayıt ipv6 işe alakalıydı. Yaşadığım bazı soruları yazdım. Bana gelen cevaplar hem alakasız hem de komikti. Kısmen yardım istedim. Bana modem yazılım güncelle denildi. Güncelleme yaptım. Sorun çözülmedi. Sonra bana altyapıda bir sorun var denildi. Tamam olabilir dedim ve konuyu kapatmayın açık kalsın dedim. Ardından bir yazı daha geldi. Modemi kapat, pon cihazını kapat. Modemden wan kablosunu çıkar. Sonra pon cihazınaı aç, ardından kabloyu takmadan modemi aç, sonra modem tamamen açılınca pon dan gelen kabloyu wan portuna tak. Ve konu kapatılmış. İyi de sorunum çözülmedi ki. Neye göre konuyu kapattınız. Arkadaş lütfen burada yetkili varsa bu tarz konuları yetkili mercilere ulaştırsın. Çalışanlar başından savmak için saçmalıyorlar. Kapanan kayıt No yazıyorum. 54386243
Dediğim gibi konuyu ben kapatmadım. Kendileri kapattı. Sorun da devam ediyor.

Belli bir süre içinde destek kaydınıza yanıt vermez iseniz sistem otomatik olarak kaydı kapatıyor. Sorununuz devam ediyor ise tekrar kayıt açabilirsiniz.

Merhaba hocam. Kayıt cevabı ile benim cevap dönmem arasında 2 saat süre var. İnanın mağdur edilmek gerçekten insanı üzüyor. Sizlere resimli olarak soru ve cavapları da gönderebilirim. Gerçekten komikler.

2 Beğeni

Yaşadığınız problem için üzgünüm. Bu konuda size TurkNet çalışanı @alperenatici bey müsait olduğunda yanıt verebilir diye düşünüyorum. İsteseniz siz de özelden ona mesaj atarak durumu anlatabilirsiniz.

1 Beğeni

ilgisiz bilgisiz müşteri hizmetleri görmek isteyeni millenicomma davet ediyorum 15 gündür 3 gün internet kullanınca akıllanırsınız :joy: Turknetteyken en azından yardımcı oluyorlardı sorunları koordineli şekilde türk telekoma iletiyorlardı

2 Beğeni

Bu durum kişiden kişiye göre değişiyor. Bazı kesim hiç sorun yaşamazken bazıları yaşıyor. Şans meselesi bu her operatör için geçerli

1 Beğeni

konuyu inceleyin isterseniz… Tamam şans meselesi ama misalen Turknettede port sorunu yaşadım ama sorun düzelene kadar TurkNet nerdeyse 3-4 günde bir telekoma arıza kaydı açtı. Bu millenicomda da benzer sorun var ama ısrarla telekoma arıza kaydı açmıyorlar.

1 Beğeni

Evet, şu ana kadar açtığım destek kayıtları çok hızlı şekilde cevaplandı. Gerektiğinde aradılar, çok ilgili ve çözüm odaklı olduklarını söyleyebilirim.

Vallahi arkadaşlar ne yazık ki müşteri memnuniyeti konusunda ben pek mutlu değilim. Bakın moderatöt arkadaşlarar temasa geçsin diye kayıt NO da bıraktım. Bir de kendileri incelesin. Yani görseniz sesli gülersiniz. Hani derler ya ben ne diyorum sen anlıyorsun. Olay böyle. Neyse denilen üzerine yine kayıt açacağım. Altına da kardeşim beni arayın sorunumu çözün diyeceğim. Yazı yazarak anlamıyorsunuz diye de ekleyeceğim. Son çare bu galiba.

2 Beğeni

Aranmak istiyorum şeklinde belirtin kaydınızın içerisine. Sizi arayarak bilgi vereceklerdir. Umarım sorununuz kısa sürede çözülür :pray:

2 Beğeni

Merhaba, dilerseniz online işlemler merkezi üzerinden yeni bir destek kaydı oluşturun. Destek kaydı numarasını bana özel mesaj üzerinden iletirseniz süreci bende takip ederek size destek vermek isterim.

1 Beğeni

Aynı surumu suan yaşıyorum. Temsilciler ttnet ten geçtiler galiba.

Merhabalar, yaşadığınız sorun nedir? Özel mesaj üzerinden müşteri numaranızı iletirseniz ilgilenelim :raising_hand_man:

önceden hızlı dönüyorlardı 15 dk de dönüyorlardı şimdi 5 saat oldu dönen yok birde şu TurkNet Online İşlem Merkezi artık adam akıllı çalışsın bozuk bi giriyo bi girmiyo bakıyorum destek kaydım görünmüyor garip

1 Beğeni

Neyse bazen birileri sesimizi duyuyor da güzel sonuçlar alıyoruz.
Teşekkürler.

Aradığınız sayfa bulunmamaktadır.
Aradığınız sayfa bulunmamaktadır. Lütfen kontrol ederek tekrar deneyiniz :man_shrugging:

Bu tarz durumlar da Temsilciden eksik bilgi aldığınız veya yeterli bilgi alamadığınız zaman buradan " TurkNet Destek Şikayeti " ekstra kayıt açıp durumu izah edebilirsiniz diğer Temsilcilere.


Sorununuzun çözüldüğüne sevindim, keyifli kullanımlar dilerim. :rocket:

1 Beğeni

Çözüm.