Turknet modem iadesi faturalandırma

Merhabalar abonelik iptalinde modemi belirtilen tarihler içerisinde göndermeme rağmen tarafıma 296 TL fatura yansımış, kimseye ulaşamadım müşteri temsilcisi veya hızlı işlem menüsünden hiçbir şekilde muhattap bulamadım. Üniversite öğrenisiyim ceza yansımasın diye yaşadığım şehirden üniversite okuduğum şehire 500 km yol gidip geldim. Mağdur durumda kaldım bu sorunu nasıl çözebilirim. Teşekkürler.
Abonelik Numaram: 238****

Selamlar @semih45, kargo takip numarasını benimle paylaşırsanız yardımcı olmak isterim.

Şöyle bir durum var ben modemi 10.04.23 tarihinde Aras kargo ile karşı ödemeli bir şekilde gönderdim. Şuanda elimde kargo takip numarası mevcut değil. Faturayı da 3 gün önce tesadüfen fark ettim, mobil bankacılıkta abone no kayıtlı olduğundan, baktığımda 296 TL yansıdığını gördüm. Daha önceki günlerde bana TurkNet tarafından bilgilendirme mesajı geldiğinde ‘‘gönderdiyseniz bu mesajı dikkate almayınız’’ şeklinde yazdığından dolayı modemi gönderdiğim için bir problem yoktur diye düşündüm. Bu şekilde olacağı hiç aklıma gelmedi. Kargo numarası olmadan bunu öğrenmenin ya da çözmenin başka bir yolu yok mu ? Yardımcı olursanız çok sevirinim. Teşekkürler.

Sizin için destek kaydı oluşturuyorum. Ekiplerimiz teyit için takip numarasına ihtiyaç duyabilir. Aras kargo müşteri temsilcileri ile görüşerek geçmiş gönderiminize ait takip numarasını talep edebilirsiniz.

Ekiplerinizle görüştüm saat 17.00 - 18.00 arası bana geri dönüş sağlayacaklarını söylediler, Aras Kargo ile de görüştüm Kargo takip numarasını edindim. Buraya da yazayım ekipleriniz arar ise onlara da iletirim.

KARGO TAKİP NO: 305 147 531 35 04 - 11.04.23 Saat 10.56 'da kargo teslim edilmiş.

Sürecinizin uzamaması adına ben kaydınız üzerinden bilgi paylaştım.

Teşekkür ederim iyi çalışmalar