Kurulum için gelen arkadaş VDSL ışığının yanmadigini bunun sebebinin turktelekomdan kaynaklandığını söyleyerek arıza kaydı açtığını söyledi ve çalışmalar olduğu için 10 gün gelemeyecek lerini soylediler ve bu süre sürekli ertelendi karşımda bir muhattap bulamıyorum hergun aynı mesaj aktif arıza kaydınız bulunmakta sürecin takipçisiyiz gibi mesajı hergün atıyorlar 2 aydır mağdurum.
Selamlar @multikral, bölgenizde yerel sağlayıcı kaynaklı genel bir arıza durumu yaşanıyor. Bu arızalara müdahale yetkisi yalnızca yerel sağlayıcıdadır. Çözüm sürecinin 21.09.2024 tarihine kadar uzadığını görüntülüyorum. Ek olarak iptal talebiniz bulunuyor. Tüm süreçlerle alakalı tarafınız bilgilendirilecek.