Turknet kullanıcı adı şifre sorunu

aklaşık 1 haftadır ADSL’den VDSL’e geçiş sürecindeydim. Bu sabah 8 itibarıyla internetim gitti ve gelmedi. DSL ışığım yanıyor fakat ınternet ışığım yanmıyor. Modemim VDSL uyumlu. Başka bir modemle de denedim ve yine aynı. Modeme defalarca reset attım. Kullanıcı adı ve şifremi tekrar tekrar doğru girdim. Kurulumu temiz bir şekilde VDSL olarak tekrar tekrar yapmama rağmen kablosuz ağda oturum açın hatası alıyorum. Tahminimce ya port aktif edilmemiş ya da kullanıcı adı şifrem değişmiş. Beni yanlış porta bağlamış da olabilirler bilmiyorum. Desteğe yazdım fakat 12 saattir dönüş alamıyorum. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler

1 Beğeni

Bağlantı şifrenizi TurkNet Online İşlem Merkezi deki Teknik & Destek içerisinde Modem Şifre Bilgisi bölümden kontrol ettiniz mi?

1 Beğeni

evet hepsini kontrol ettim birebir aynı. TurkNet Online İşlem Merkezi destek de aynı k.adı ve şifreyi verdi ama hiç biri olmuyor. doğru yere yazdığıma ve her şeyi olması gerektiği gibi yaptığıma eminim. başka modemler de denedim hepsi vdsl uyumlu. TurkNet Online İşlem Merkezi teknik bilgiler kısmından modemin vdsl ile bulustugunu ve hız alabildiğini görüyorum fakat durum “kapalı” olarak gözüküyor.

modem kurulumu esnasında Eski alışkanlık adsl yi değil vdsl seçtiğinizden emin olun

hem vdsl hem adsl aynı sekmede tek bir yerden ayarlanıyor manuel değil otomatik.

İşlemin tamamlanmasını bekleyiniz, 2-3 gün sürebilir.

zaten dün kurulumun tamamlandığına dair bir mesaj aldım k.adı sifre iceren. ama maalesef ya şifre ya da k. adım yanlis. ya da portta bir sorun var

Merhabalar, destek kayıt numaranızı iletirseniz kontrol edip gereken adımları atalım :raised_hand:t2:

tabi.
54541794

destek kayıt numaram 54590533 olarak güncellenmiştir bilginize

Ekiplerin tüm yönlendirmesine rağmen online olamamanız üzerine bölgenize saha ekipleri yönlendirildi. Santral dolabından ankastre kutusuna kadar inceleme sağlanıp tespit edilen sorunlar çözüme ulaştırılacak. Lütfen bu süre zarfında modeminizi açık tutun. Ben de kaydı takip ediyorum :handshake:

tamamdır çok teşekkürler zaten sorunun benden kaynaklı olduğunu düşünmüyorum tüm kurulumu eksiksiz yaptım. sanırım port işlemi ile ilgili bi sorun var. Beklemedeyim…

Rica ederim, ben de takipteyim :handshake:

Maalesef sabahtan beri beklememe rağmen bana herhangi bir dönüş yapılmadı yaklaşık 3 gündür internet erişimim yok. 1 hafta geçiş süreci dediler 1 hafta geçti + 3 gündür erişimim yok… Bekliyoruz sürekli ama nereye kadar…

Merhabalar, adresinize saha ekibi yönlendirildi. Adresiniz yarın ziyaret edilecek :innocent:

tamamdır bekliyorum umarım çözüme kavuşur.

adresime ziyaret yapıldı sorunun benden kaynaklı olmadığını modemin sinyal alamadığını söylediler. Türk telekom ekiplerine iletilmiş durum. Yine bekliyoruz. yaklaşık 15 gün olacak…

Merhabalar, kaydınız 26.07.2022 akşam saatlerinde oluşturuldu. Durum ekiplerin bilgisi dahilinde :raising_hand_man:

kurulum yapıldığı zaman sinyal alamadığım için oluşturmuştum kaydı. Öncesinde de kurulum için beklemiştim epey. neyse umarım çözülür bir an önce beklemedeyim.

bugun turk telekom ekipleri geldi ve bana en yakın santralin henüz aktif olmadığını vdsl kullanamayacağımı söylediler. Şu anda bana çok uzak bir santrale bağlıymışım ve modemim bu yüzden sinyal almıyormuş. Yeni santral yapılana kadar ADSL olarak hizmet almanız gerekiyor dendi. 1. olarak sorum şu madem böyleydi keşke ilk baştan santralin henüz aktif olmadığı söylenip vdsl hizmeti alamayacağım söylenseydi de bu kadar uğraşmak zorunda kalmazdık neden böyle bir şey yaşadık. 2.si TurkNet Online İşlem Merkezi’e durumu anlattım ve adsle geçiş talebi oluşturacağım. sormak istediğim şey şu yeni santral evime ortalama 400 metre uzaklıkta. Bu santralin aktif olması ne kadar sürer ve aktif olduğunda bana TurkNet tarafından herhangi bir bilgilendirme yapılacak mı ? otomatik olarak mı VDSL’e geçiş yapılacak? santral aktif olunca benim bir şey yapmama gerek kalıcak mı ? ve son olarak ortalama 400 metre uzaklıktan ne hız alırım ? cevaplarsınız sevinirim teşekkürler.