Yapmış olduğum testlerde paket kaybı yaşadığım 2 adet hop görüntüleniyor. Paket kaybı yaşadığım yerlere bakarsanız eğer, Adres Satırlarında TurkNet Gigafiber yazmaktadır. Yani TurkNet kaynaklı bir paket kaybı yaşamaktayım. SSG / BNG kaynaklı paket kaybım için lütfen benim IP Bloğumu değiştirin. SSG’de olan durum farklı bir IP tanımlama ile çözülebilir. Ancak Santral tarafındaki TurkNet Router’in sorunu hemen çözülmeyebilir. SSG’den sonra gelen Hop’lar TurkNet Router. Bu işi TurkNet’in çözmesi gerekli.
@TurkNetDestek Aysegül hanım buradan devam edelim. Destek talebimdeki hanımefendi bana CGNAT havuzunda olduğumu ve IP adresimin değişmeyeceğini söylemiş. Benim talep ettiğim ise farklı bir CGNAT IP bloğuna tanımlayın bemi sorunum çözülmüş mü hep beraber bakalım? Ve benimle beraber aynı sorunu yaşayan bir arkadaşta port sorunu yaşadığını, evine gelen TurkNet ekibinin portunu değiştirmesi sonucu paket kaybının ortadan kalktığını söyledi. Lütfen sizde önce beni yeni bir IP Bloğuna yani Farklı CGNAT havuzuna hattımı tanımlayabilir misiniz? Ve ayrıca benim portumu değiştirir misiniz? Portlarımın değiştirilmesini ve farklı bir CGNAT IP havuzuna dahil edilmek istiyorum.
Merhaba tekrar, @cgayz taleplerinizi ve konuyu ilettim. Dönüş yapılacaktır.
Test yaptığın sunucuda ben de %100 paket kaybı alıyorum, sorun internetinde değil, o sunucu pinglere cevap vermiyor.
Hocam sen şaka mısın? Senin bilgisayar ile modeminin arasında packetloss var zaten. Git başta onu düzelt bana öğüt vereceğine. Benim sorunum 3. Hopta SSG/BNG cihazlarında, Ankarayla iletişime geçtim zaten çözmezlerse sonuna kadar gideceğim, yani kendileri bilirler. Beni oyalayıp duruyorlar, elimde kanıtlarım delillerim var dava açacağım. Hiç umrumda değil. Sunucunun pinge yanıt vermiyor olması demek %100 Loss olması demek oluyor değildir. Öyle bir durum olsaydı * gibi bir işaret çıkardı programda. Ama benim durumun senin ki gibi 100 lük değil %50 lik bir loss var. Yani bahsettiğin durum zaten senin için geçerli benim için değil , dolayısıyla banane git kendi konunu aç kardeşim. Benim durum farklı, geliyorsun ayrı ayrı konular için boş boş konuşuyorsun, 50ini kabul ediyor 50unu kabul etmiyor? Böyle bir saçmalık mı var? Bırak allah aşkına. Genel merkezdeki çocuk gibi konuşuyorsun aynı. Oda aynı şeyleri söylüyordu, muhtemelen sende onlardan birisin şaka gibisiniz yardımcı felan olmayacaksanız ama önemli değil mahkemeyle yaptırırız sıkıntı değil : ))))))))))))) Burası Türkiye Cumhuriyeti hatırlatmak isterim. Herkes kafasına göre iş yapamaz. Yasalar hukuklar var. Benimde haklarım var. Hatırlatmak isterim, sevgiler.
Kime ilettiniz acaba hanımefendi genel merkeze bile geldim yardımcı olmadan kovarak gönderiyorsunuz. Özellikle amdi bey kovmada üstüne yok. Anca kovmayı biliyorsunuz. Yardımcı olsaydınız zaten 1 aydır talep açıyorum yardımcı olurdunuz diye düşünüyorum. Yardımcı olacağınız felan yok sizin.
Öncelikle ilk olarak üslubunuza dikkat edin, burası ciddi bir forum sitesi, öyle dalga geçercesine cevaplar vermeyin.
Siz daha paket kaybının tam olarak ne olduğunu ve hangi pakete cevap verilip verimediğini bilmiyorsunuz gelmişsiniz burada bir Telekomünikasyon Mühendisine atıp tutuyorsunuz.
Yukarıda da bahsettiğim gibi tekrar ediyorum, her sunucu her pinge cevap vermez, sunucular ayrıca atılan pinglerin sıklığına göre de cevap verip vermeyeceğine kendi karar verir.
Ayrıca pingi attığınız sunucuya göre yoldaki sunucuların da cevap verip vermeyeceği değişir.
Gördüğnüz gibi ben direkt olarak kendi modemime ping attığımda hiçbir paket kaybı görmüyorum, ama sizin bahsettiğiniz sunucuya ping atarken modemden yüksek bir ping kaybı cevabı geliyor, yani demek ki neymiş, benim modemimle aramda bir sorun yokmuş, test yaptığımız sunucuda sorun varmış.
Youtube’dan gördüğünüz PingPlotter videolarını izleyip de ‘’ vay efendim kırmızı yandı paket kaybı var böyle internet mi olur’’ triplerine girmeniz tamamen çocukçadır.
Günde 8-10 saat espor oyunları oynuyorum,oyunlardaki tüm paket kaybını göstergelerim açık, Valorant’ta %1 paket kaybı bile olsa anında fark edebiliyorum, bu durumda ben bu paket kayıplarını görürdüm.
Pingplotterde gördüğünüz her paket kaybı sorun olduğunu göstermez.
İstediğiniz internet firmasına geçebilirsiniz, hepsinde illa ki bu testleri yaparken paket kayıpları göreceksiniz.