Bir haftadır internetim yok en az 3 gün önce talep açtım 1 saat içinde turk telekom ekipleri gelip yeni modem port değişikliği yaptılar bina santraline taktılar sorunun TurkNet tunelleri ile ilgili olduğunu söylediler.TurkNet te olan bişeymiş abonelik iptal tekrar giriş yaparak çözenler oldu dedi.Diğer yan operatörleri tercih edin en sorunlusu TurkNet dedi hayal kırıklığına uğradım.Yapabileceğiniz bişey var mı başka firmaya mı geçeyim son kez buraya da yazayım dedim ?
Selamlar @Hakan1, destek kaydınızın 2 gün önce oluşturulduğunu görüyorum. 20.09.2022 10:44:02 tarihinde oluşturulan destek kaydına istinaden yerel sağlayıcı saha ekipleri adresinize yönlendirildi. Tanım ve tünel güncellemesi yapıldıktan sonra sorunun giderildiği bilgisi iletildi. Problemin devam ettiğini belirtmeniz üzerine kapsamlı inceleme devam edecek. Konuyu ilgili birime aktarıyorum