Türknet ip vermeme sorunu

Yaklaşık 3 hafta önce türknetle bulunduğum yerden başka bir şehre nakil işlemi yaptım. Bağlantının sağlandığı söylendiğinden beri hiç hizmet alamadım. Önce bağlantıyı yapan ekip suçlandı ikinci gelen arkadaş tarafından. Yanlış yapmış dendi. Kablolar tekrar bağlandı. Sonra yine internet gelmeyince türknetle irtibata geçin dendi. Haftalardır defalarca arandık modeme reset at dendi attık farklı modemle deneyin dendi denedik iç hat kablolarınızda sıkıntı var sizden kaynaklı adam göndereceğiz dendi tamam dedik türk telekomdan gecikiyor işler dediler tamam dedik en son sorun türknetin ip vermemesi olarak tespit edildi. Bu tespitin yapılmasının da üstünden yaklaşık bir hafta geçti hala gelen giden yok. Bu süre zarfında mecburiyetten aldığım mobil internetin haddi hesabı yok. Mobil uygulamalarından yazdığımda arıycaz ilgilenicez deniyor hiçbir şeyin halledildiği yok kaç hafta oldu. Türk telekom gibi vasat bir firmaya geri döndceğim çok az kaldı her zaman beterin beteri oluyormuş gerçekten. İki gündür agresif mesajlarıma cevap da verilmiyor artık. Buu süreçte bir tane işini bilen birinin olmayışı ve beni uğraştırıp durdukları ve oluşturdukları maddi kaybı da ulaşabildiğim her merciye yazıp elimden gelen her yere şikayet edeceğim. Kimsenin TurkNet abonesi olmaması için de kendi çapımda ne yapabilirsem yapacağım.

Merhabalar, TurkNet foruma hoş geldiniz.

Öncelikle kullandığınız altyapının VDSL olduğunu tahmin ediyorum. Bu durumda ilk kontrol etmeniz gereken nokta, modeminizin DSL bağlantısı kurup kurmadığı olmalı. Modeminizin arayüzünden veya üzerindeki bildirim ışıklarından bunu kontrol edebilirsiniz. Eğer DSL bağlantısı kurulamıyorsa, saha dolabından evinize kadar gelen bağlantıda bir sorun olabilir. Ayrıca modeminizin DSL modunu önce otomatik moda çekip deneyebilirsiniz, olmazsa manuel şekilde VDSL2 ve Annex A olarak ayarlayıp tekrar deneyebilirsiniz.

Eğer sorun tespit edildiği gibi -nasıl tespit edildiğini bilmiyoruz, bunu belirtmeniz iyi olabilir- IP alamama sorunuysa, PPPoE kullanıcı adı ve şifrenizi doğru girdiğinizden emin olun. Eğer doğru girdiğinize eminseniz VLAN ID değerini yanlış giriyor ya da hiç girmiyor olabilirsiniz. Bu değeri 35 olarak girmeniz gerekiyor. Eğer bu şekilde de modeminiz PPPoE bağlantısını kuramıyorsa sorun söylediğiniz gibi TurkNet tarafında olabilir. Ama öncelikle bu bahsettiğim adımların hepsini sorunsuz uyguladığınızdan emin olmanız önemli.

Modemde dsl ışığı yanıyor. Daha önce de modem kurulumu yaptım pppoe den eminim orada da sıkıntı yok. Sadece vlan taraması otomatikteydi dediğiniz gibi 35 olarak da girdim yine internete bağlanmıyor. İp vermiyor kısmını söyleyen zaten geçen hafta beni arayan TurkNet görevlisiydi en son isyan bayrağı açınca bana durumdan anlayan birini yönlendirdiler sanmıştım o da salı geleceğim diyip gelmedi.

Geçmiş olsun, @alperenatici belki yardımcı olabilir. Forum profilinizde müşteri numaranızın olduğundan emin olun, çünkü kendisi o numara üzerinden kontrol edebiliyor.

Telekomdan iç hat kontrolüne gelen kişi de hatta sıkıntı yok TurkNet ip vermiyor diye görüş belirtmişti. Bunu mobil uygulamadan belirtmeme rağmen hala bana telekomdaki süreci takip etmekteyiz sabrınız için teşekkürler mesajı geliyor gerçekten de sabır sınavı çalışanlar

Selamlar @Mabba, arka planda hizmetinizi ve kaydınızı kontrol ettim. Ekiplerden öncelik ve hassasiyet talep ettim. Konuyu takip ediyorum.