Türknet internetimde oluşan arızayı düzeltmiyor

3 yılı aşkın TurkNet kullanıcısıyım, aylık para verdiğim dönemde çeşitli sorunlar yaşıyordum ve ilgilenip düzeltiyorlardı. İnternet fiyatlarına zam geleceğini düşündüğüm için ocak ayında 1 senelik peşin para verdim. 26.01.2024 tarihinde internetim kesildi, online işlemlerden müşteri hizmetleri ile iletişime geçtim ve karşılığında çok yoğunuz 30.01.2024 tarihinde ekipler gelecek dediler. Geldiler bizlik bir şey yok altyapıda sıkıntı var dediler. Bildirim gönderdiğini akşamına ya da ertesi güne düzeleceğini söylediler. Düzelmedi. 1 haftadır internetim yok. 1 senelik peşin para aldıktan sonra bizimle ilgilenmeyi direkt bıraktılar. Ben uzaktan çalışan bir insanım, ameliyat oldum dışarı çıkamıyorum, iş yapamıyorum bunu defalarca belirttim. Madem düzeltemiyorlar bana zararımı versinler, mobil hattıma sınırsız internet tanımlasınlar başka bir çözüm bulsunlar. Büyük bir hayal kırıklığı oldu TurkNet.

1 Beğeni

TurkNet yetkililerinin bu konuya müdahale edeceğinden emin olabilirsiniz. Aynı şekilde, ben de 1 yıllık peşin ödeme yapmama rağmen böyle bir problem yaşamadım. Şu anda TurkNet vaad ettiği %99,982’lik kesintisiz hizmeti sunuyor. En azından kendi deneyimim üzerinden konuşabilirim. Şimdiden ameliyatınız için geçmiş olsun. Bu konuyla ilgili TurkNet ekibinden @alperenatici’yi konuya etiketledim. Tekrardan geçmiş olsun.

Öncelikle teşekkür ederim. TurkNet yetkililerinin dediği tek şey yoğunluktan dolayı altyapı ekibi burayla ilgilenemiyormuş, o zaman ona göre personel ve abone alışı yapıcaklar. Mağduriyetime yönelik hiçbi şey yapmadılar. Gerçekten çok zor durumda bıraktılar beni.

Tekrardan merhaba,
Müşteri numaranızı profilinize ekleyin en kısa sürede yardımcı olacaklardır. OİM üzerinden müşteri numaranızı öğrenebilirsiniz. Umarım en kısa sürede sorununuz çözülür :slight_smile:

Selamlar @Berin, nasılsınız? Umarım iyisinizdir. TurkNet Forum’a hoş geldiniz. Hizmetinize ulaşarak kayıtlarınızı inceledim. Arıza sürecinizin öncelikli olarak ele alınması adına ilgili birimlere bilgi ilettim. Öncelik ve hassasiyet talep ettim. Konuyu takip ediyorum.

İyiyim teşekkür ederim. Alperen bey saha ekipleri geldi kabloları kontrol etti kabloda sorun yok dedi şimdi online işlemlerden bana kablolarınızda sıkıntı var altyapı problemi çözülmüş diyorlar dalga mı geçiyorlar benimle gerçekten inanamıyorum. Saha ekibinden birinin numarası var bende aradım durumu anlattım size kayıt açmamışlar açmadan gelemiyorum dedi bu nasıl öncelik anlamadım daha kayıt bile açılmamış saha ekiplerine

2 Beğeni

TurkNet GigaFiber altyapısı üzerinden hizmet aldığınız için arızanıza bizim ekiplerimiz müdahale edecek. Kaydın detaylarını incelediğimde ise bu arıza özelinde ekiplerin görevlendirildiğini görüyorum.

Bugün aradı beni TurkNet, bir sürü özür diledi bugün içinde 18.00’a kadar ekiplerin geleceğini söyledi. Hala gelmediler. Çocuk kandırıyorlar sanki. Şikayet edebildiğim her yere şikayet edicem zararımı karşılamazlarsa dava açıcam. Uğraşıcam gerçekten. Bugün 8. gün bana hala sıradan ve yoğunluktan bahsediyorlar.

Merhabalar, normalde VAE üzerinden alınan hizmetlerde yaşanan arızalar için faturaya indirim yansıtılmasını talep edebiliyoruz. Aynı durumu yaşayanlar için kısa bir talep oluşturma rehberi de hazırlamıştım zamanında. Fakat ne Gigafiber ne de toplu ödenmiş fatura özelinde herhangi bir deneyimim yok, indirim nasıl yansıtılır bilemiyorum. Yine de arızanız düzeltildikten sonra bu tarz bir talep oluşturup faturanızda arıza yaşadığınız günler için indirim isteyebilirsiniz. Umarım sorununuz en kısa sürede çözülür :pray:

Hala düzeltmediler internetimi hala hiçbi şey yapmıyorlar ve ben çok sıkıntıya girdim sinirlerim bozuldu artık işlerim her şeyim aksadı mobil internet zaten adam gibi çekmiyor bitmek üzere bi de ekstra pakete para vermek zorundayım. İnanılmaz bir durum gerçekten 10 gündür internetim yok.

Aramaya çalıştığımda da ilk başta normal bant kayfı giriyor, müşteri temsilcisine aktarıyorum diyor sonra telefon düşüyor ve çalışma nedeniyle cevap veremiyoruz diyor. Böyle bi şey olamaz gerçekten zaten ameliyat oldum canım burnumda zor çalışıyorum bi de bunlar çıktı başıma.

Hizmetinizin şu an için 5 saati aşkın süredir aktif olarak görünüyor. Keyifli kullanımlar dilerim.

Evet ben kendim saha ekiplerine ulaşıp rica ettim bugün gelmeleri için. TurkNet hiçbi şey yapmadı. Aksine bugün saha ekiplerinin listesinde bile değildim. Tüm TurkNet ekiplerine teşekkür ederim ilgileniyormuş gibi yaptıkları için.