Gece 02.30 civarında aniden internetim kesildi. GigaFiber hizmet hattına bağlandığımda çalışma yapıldığını sabah 06.00 sularında internete erişim sağlayabileceğimi söylediler. Saat 12.00 oldu, değişen bir şey yok. Müşteri hizmetlerini aradım ve arkadaşın modem ile ilgili söylediği şeyleri yaptım, sorun çözülmedi. Başka bir arkadaşla görüştüm, modeminize ip gelmiyor dedi ve dsl sinyali kesik şeklinde bir destek kaydı oluşturdu. TurkNet GigaFiber kullanmaya başlayalı daha bir hafta olmamışken ilk golü yemek üzdü açıkçası. Desteğinizi bekliyorum.
Destek ekibindeki arkadaşlar modeminiz sinyal almıyor ve bölgesel çalışma devam ediyor dedikten sonra destek kaydı açıp geçiştirmişler sanırım. Destek ekibindeki son görüştüğüm arkadaş ilk arkadaştan farklı olarak modemin fişlerini ve kırmızı kabloyu çıkarıp takmam gerektiğini söyledi ve sorunum çözüldü.