Geçen yıl sorunsuz çalan internetimiz şimdi kesinti yapıyor, modemdeki tüm ışıklar sönüyor. Müşteri hizmetlerine ulaşmak istiyorum arıyorum yapay zeka arıza kaydınız oluşturulmuştur diyip kapatıyor, size nasıl ulaşabilirim? Oyun oynasam oynayamıyorum kesiliyor 5 dk sonra geri geliyor. Şuanki modemimi TurkNet aracılığıyla 12.06.2021 tarihinde satın almışım. VMG-8623 modeli.
2 Beğeni
Nasıl paylaşacağım?
Modemimin modeli VMG-3625’miş bu arada.
Arayüz benzerdir diye düşünerek daha önce atılmış olan konuya bakabilirsiniz. Daha sonra hat değerlerinizi buraya yükleyebilirsiniz.
1 Beğeni
Merhabalar, probleminiz devam ediyor mu? Ediyor ise destek kayıt numaranızı iletmenizi rica edeceğim
Hayır, devam etmiyor takmış olduğum power supply’ın voltajı düşük geliyormuş orjinal kablosunu buldum ve taktım artık modemın ışıkları sönmüyor. Fakat onun dışında packet loss sorunum var.
1 Beğeni
Problemin çözülmüş olmasına sevindim. Özel mesaj üzerinden iletişime geçerseniz packet loss durumunu ele alalım