Turknet internet bağlanmaması

13.05.2022 de başvurduğum TurkNet firması bana kurulum ekibi gönderdi. Gelen ekip ankastre kutusuna sinyal vermemişler ve etiketleme yapmamışlar diyerek kurulumu yapamadan gitti.

Defalarca açılan kayıtlara rağmen TurkNet sorunun turk Telekom altyapıdan olduğunu söyledi. 20.05.2022 tarihine kadar beklememe rağmen herhangi bir sinyal aktarımı ve etiketleme olmadı. Daha sonra ben Gaziosmanpaşa Telekom müdürlüğüne giderek. Altyapisal sıkıntı olup olmadığını boş port olup olmadığını sorduğumda herhangi bir sıkıntı yok boş portta var denildi. Buradan ayrıldıktan sonra TurkNet beni aradı. Sorunun cozuldüğünü ve etiketleme yapılarak sinyal gönderildiğini modemin kuruluma hazır olduğunu söyledi. Modem kurulumu için ankastreye baktığımda herhangi bir etiketleme ve sinyal verilmediğini gördüm. Halen daha gelmeyen bana ulaşmayan bir internetle karşı karşıya bekliyorum.

Merhaba, @huseyizozcan61 öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Mesaj olarak müşteri numaranızı veya destek numarası olabilir miyim ?

2686423 müşteri numaram

1 Beğeni