Türknet hizmet nakil sorunu

Merhaba ben yeni bir taşınma süreci geçirdim ve aynı binada daire: 5’te otururken yine aynı binada daire: 2’ye geçtim ve internet olarak TurkNet kullanıyordum. Taşımak istedim internetimi ama bana boş port yok taşıyamayız iptal edin dendi ve 2. Dairede kimse oturmuyordu benim dairemde de sorunsuz internet kullanabiliyordum. Şu an TurkNet benimle ilgilenmiyor ve hiçbir çözüm sunmuyor. Destek taleplerime dönüş sağlamıyor. İşim dolayısı ile internete ihtiyacım var ama internet kullanamıyorum. Daire 5’e uzatılan kablo istersek 2.daireye çekilebiliyor ancak bana özel daire 5’te iken açılan portu ben aynı binada daire 2’de kullanamıyorum kimse yardımcı olmuyor rica edicem yardımcı olur musunuz?

Eğer bağlı olduğunuz santralde fazladan bir boş port yok ise (nakil sürecinde portunuz boş olan portta aktarılıp tekrar yine size tahsis edilir) nakil işlemi başlatılamıyor. Apartman size ait ise veya daire 2 de ileride bir kullanım olmayacağını biliyor iseniz elektrikçi yardımı ile (bakır altyapı ise) ankastreden daire uçlarını değiştirterek intenet hizmetinizi kullanabilirsiniz.

Selamlar, taşındığınız daireye bağlı port dolu görünüyor. Boş olduğunu veya bir sorun olduğunu düşünüyorsanız yerel sağlayıcı bölge müdürlüğü ile görüşebilirsiniz. Biz şu an için ek bir işlem sağlayamıyoruz.