Türknet hakkımda icra takibi başlatıyor?

Öncelikle yıllardır evimde ve iş yerimde TurkNet kullanıyor ve herkese tavsiye ediyordum.Lafta değil gerçek anlamda her sorana TurkNet iyidir diyebiliyordum ta ki …

Evimde kullandığım TurkNet fiber interneti sürekli zamlanmasından ötürü 30.05.2024 tarihinde farklı bir operatöre taşıdım. Akabinde gelen bilgi mesajıyla birlikte 05.06.2024 tarihinde aslında TELEKOM’a ait olan modem cihazını Aras kargoyla birlikte verdikleri adrese kargoladım. Buraya kadar herşey normal, devamını birazdan anlatmaya devam edeceğim.

Aradan geçen 2 aydan sonra iş yerimde de kullandığım TurkNet aboneliğinin 675 TL’ye çıkmasından ötürü onuda farklı bir operatöre taşımak için işlem başlattım. 06.08.2024 tarihinde sabit telefon, 08.08.2024 tarihinde de VDSL internet hizmetim tamamen diğer operatöre geçmiş oldu. Sonra birde ne göreyim? TurkNet’in bana 6 günlük telefon ve 8 günlük internet için çıkarttığı fatura tamı tamına 304.01 TL!!! Destek kaydı açtım, tabiki gelen cevap :“Modem hizmetinizle beraber yen fiyat güncellememiz ile 674,90 TL olan güncel faturanızda kullandığınız günler hesaplanarak 304,01 TL faturanız çıkmıştır, bir yanlışlık yoktur.” Tekrar itiraz ettim ve bugün başka bir hanımefendi arayarak kendisininde hesapladığını fakat tutarın yanlış göründüğünü bu nedenle tekrar fatura departmanına bilgi verildiğini ifade etti.

İşyeri için geçiş tamamlandıktan sonra birde diğer hesabıma geçiş yapıp kontrol edeyim dedim (tarih 13.08.2024) ve tekrar şok oldum. O da ne? 2000 TL fatura karşımda kocaman beliriyor. Hemen detaylarına baktım birde ne göreyim? Fiber Modem Ceza Bedeli. Herneyse tekrar bu konudada diğer hesaptan talep açtım.Yine bir hanımefendi arayıp eğer modemi gönderdiyseniz bize takip no verin dedin. Kalktım aras kargo şubesine gittim ve takip numarasını alıp talepten ilettim. Bu arada orada çalışan beyfendide bu sıralar bu tarz olayların çok sık yaşanmaya başladığını belirtti. Açıkcası yıllarca hizmet aldığım TurkNet’in bu kadar tuhaflaşacağı aklımın ucundan geçmezdi.Herneyse devam edelim… Buraya kadarda herşey normal ancak 2 talebimde hala açık ve çözüme kavuşmadı orası ayrı mesele.

Asıl bomba olaya geliyoruz… Tarihler 14.08.2024 yani bugün saat 17:16’yı gösterirken telefonum çalıverdi. Açtım; XXX hukuk bürosundan ben XX. TurkNet tarafından adınıza dosyası gönderilmiş ve hazırlığı başlatılmış bir icra takibi bulunuyor. Bizde olası uzlaşmaları sağlamak için önden sizleri arayıp bilgi vermek istedik. Konu hakkında bilginiz var mı ? Dedimki hayır yok. Konu nedir? Modemle alakalı ödenmemiş 2000 TL bir borcunuz varmış buna istinaden dava açılmak üzere. Eğer borcunuzu hemen ödeyip kapatma gibi bir durumunuz varsa daha iyi olacaktır.

Şimdi, altı üstü 1 tane uyduruk kutuyu takip etmek TurkNet’in görevi mi benim görevim mi? Aradan kaç ay geçmiş madem böyle bir problem var neden bir bilgi maili,sms’i yada telefonu almıyoruz?

Fatura hesaplamanız ayrı olay, kargonuzu takip etmemeniz ayrı olay. Ha bu arada belki merak ediliyordur diye yazayım kargo sapasağlam teslim edilmiş.Hemde 07.06.2024 tarihinde. Teslim alanın adını dahi kargo şirketinden aldım. Kargo takip no var, teslim tarihi var.

Gerisini değerli forum üyelerine bırakıyorum. Siz olsanız böyle bir durum karşısında ne yapardınız? Buyrun cevapları bekliyorum…

2 Beğeni

Bana bu kadar mağduriyet yaşatsa ben TurkNet’i dava ederdim. İşbilmezlik ve sorumsuzluklarının kefaretini sizin ödememeniz gerekiyor.

1 Beğeni

Selamlar @furkansahin, yaşadığınız durum için üzgünüm. Modem iade kargolarına küçük bir not ile beraber müşteri numarası, iletişim numarası ve ad soyad bilgisi bırakmak gerekebiliyor. Bazı durumlarda karışıklık meydana gelebiliyor. Yazdığınız mesajı ve sorun yaşanan iki hizmeti detaylı inceledim. İlgililerine bilgi ilettim. Dönüş ve aksiyon bekliyorum.

Alper bey, zaten tarif edildiği şekilde kargonun (modem kutusunun) içine gerekli notu yazıp bırakmıştım. Fakat teslim alan kişinin zahmet edip bakmamasından ötürü ben neden sıkıntı yaşıyorum ki?

Sizi anlıyorum. Faturanız silindi ve ilgili büroya bilgi aktarıldı.

Teşekkürler fakat destek mekanizması inanılmaz yavaş ve berbat. Sizinle hiç böyle bir problem yaşamamıştık fakat bilerek yapıldığını düşünmeye başlıyorum. Diğer aboneliğimdeki fatura problemim hala devam ediyor. 13.08.2024 tarihinde açtığım 80126845 numaralı talebe bugün itibari ile hala otomatik mesaj alıyorum (hergün ben bişey yazmasamda aynı cevap geliyor) :
Merhaba Furkan Bey,sözlü görüşmemize istinaden fatura biriminden ilgili bilgi beklediğimiz iletilmiştir.Dönüş gelir gelmez sizlerle iletişime geçeceğiz. Anlayışınız için teşekkür ederiz.

İyi günler dileriz.

Arada bilgi almak için birşeyler yazdığımda ise cevabım talepten siliniyor?
Faturanın son ödeme tarihi 21.08.2024 olarak görünüyor ve muhtemelen bu tarih geçincede yine avukatlık olacağız anlaşılan.
6 günde bir fatura nasıl hesaplanamıyor gerçekten inanılmaz bir hal almaya başladı…

Merhaba @furkansahin , destek kaydınız hakkında ekibimizle iletişime geçiyorum :pray: