Selamlar!
Yaklaşık 4 ay önce fiber kablolar döşendi ve binaya kutu bırakıldı, fakat sistem üzerinden kontrol sağladığımda çalışmalarımız devam etmekte olarak görünüyor
Aktif olma süreci neden bu kadar uzun sürdü acaba var mı bilgisi olan ?
Selamlar!
Yaklaşık 4 ay önce fiber kablolar döşendi ve binaya kutu bırakıldı, fakat sistem üzerinden kontrol sağladığımda çalışmalarımız devam etmekte olarak görünüyor
Aktif olma süreci neden bu kadar uzun sürdü acaba var mı bilgisi olan ?
Gerçekten çok şanslısınız TurkNet fiber destek hattı 0850 288 10 10’u arayarak süreç hakkında bilgi alabilirsiniz.
Öncelikle yanıtınız için teşekkür ederim.
İletmiş olduğunuz numarayla biraz önce görüştüm ve biz bu konu hakkında bilgi sahibi değiliz dediler.
Sistemde paketi alabiliyosanız yardımcı olabilirim dediler.
Bende forumladım hemen
Adresinizin bbk kodunu dask sitesi üzerinden öğrenin ve bu kod ile altyapı sorgusu yapılması için destek kaydı oluşturun.
Dask üzerinden bbk öğrendim fakat ben TurkNet aktif müşterisi değilim şu an nasıl destek kaydı oluşturabilirim
TurkNet satış ve başvuru takip hattını arayıp bbk kodu ile altyapı sorgulaması yapmak istediğinizi fiber abonelik başlatmak istediğinizi belirtin 0(850) 288 80 81
Herhangi bir bilgi veremediklerini ve beklemem gerektiğini ilettilet
Şanslıyız dedik ama değilmişiz
Umarım kısa sürede altyapı güncellenmesi yapılır. İyi günler dilerim.