Türknet gelmeyen internet ve ilgilenmeyen müşteri hizmetleri

TurkNet internet kullanıyorum. 25.02.2023 tarih 11.46 da genel arıza nedeniyle internetim kesildi. Daha sonra genel arıza giderildi ancak ben internete giremedim. Tüm komşularım ve mahalledekiler kullanmaya başladı. Ben de müşteri hizmetlerine yazdım. Ardından saha ekiplerine bilgi verildi ve inceleme yapıldı. Sorunun iç hat veya modem kaynaklı olduğu söylenildi. Halbuki hattı kontrol ettiğimde DSL bağlantısı görünmüyor ve fiziksel durum Vae kapalı görünüyordu. Bunu tekrar bildirdim. Tabi bu süreçleri kısa geçiyorum ama saatlerce geri dönülmeme olsun arayan müşteri hizmetlerinin yüzüme kapatması olsun onları anlatmadım. Daha sonra anlayışlı bir arkadaş tekrar saha ekiplerine bilgi verildiğini söyledi. Ve sorunumun 1 hafta sonra çözülebileceğini söyledi. Duruma genel arıza dediler sorgulama yaptığımda genel arıza görünmüyor ve hem mahallede hem binada internet mevcut. Mahallemize yapılan yeni binaya bizim kutudan internet bağlarken benim portumu bağlamayı unutuyorlar ve boşta port kalmıyor. Olaya bakın şuan eski abone olmama rağmen port kalmadığı için internetim yokkkkkk. İnanılır gibi değil 1 hafta dediler ama artık kaç yıl sürecek bilen yok. Teşekkürler TurkNet……

Selamlar @Isaac, foruma hoş geldiniz. Farklı kanallar üzerinden de bildirimde bulunduğunuzu ve arkadaşlarımın gereken adımları attığını görüyorum. Geçmiş ve güncel kayıtlarınızı inceledim. Ekipler ve yerel sağlayıcı bilgilendirildi.

Evet iletişime geçiyorlar ancak çözüm sunmuyorlar. Genel arızadan vazgeçtiler şuan çünkü genel arıza olmadığı çok belli. 1 hafta içerisinde genel arıza çözülecek demişlerdi genel arıza olmadığı ortaya çıkınca 36 saat dediler ama hala bir gelişme yok