Türknet fiber internet altyapı sorunu

Merhabalar;
23-02-2024 tarihinde TurkNet vdsl hattımı fiber hatta çevirme işlemi yapılmıştır. Mevcut olan bakır kablo ekipler tarafından sökülerek yerine fiber hat çekilmiştir. Maksimum 48 saatlik sürenin sonunda sistemimin aktif olacağını beyan etmişler ama sistem aktif olmamıştır. O günden bugüne kadar yaklaşık olarak 3 farklı Türktelekom ekibi gelerek sorunumun altyapıdan kaynaklı olduğunu belirtmişlerdir. Gelen ekipler sorunun altyapıdan kaynaklı olduğunu söyleyerek herhangi bir şey yapamayacaklarını söyleyip gitmişlerdir. Bu gelen ekipler bir şey yapamıyorken benim altyapıyı düzeltmemi mi bekliyorlar acaba? Fibere geçişimi sağlayan TurkNet kaç gündür beni mağdur etmiş bulunmaktadır. Acil bir çözüm istiyorum.

Ortak altyapı üzerinden (tt fiberi üzerinden) fiber dönüşüm gerçekleştirildi ise problemin kaynağı da çözümü de gelen telekom ekipleri ile ilgilidir diye biliyorum. Destek kaydınız üzerinden talebinizi iletebilir detaylı bilgi için aranma talep edebilirsiniz.

2 kez destek talebi oluşturdum ve 3 aranıp bilgi talep ettiğimde ilk destek kaydını bir görüşme yaptıktan sonra arayan kişi tarafından destek kaydımın kapatılması gerektiğini bekirtmesiyle kapattım. Diğerin de ise Türktelekom yetkililerine bildirildiğine dair referans numarası ile bilgi mesajı işetilmiş ama gelen ekipler de sorunun alt yapıdan kaynaklı olduğunu belirtme me rağmen ısrarla iç hatlarla ilgilendikten yarım saat sonra altyapıdan kaynaklı olduğunu bildirip gitmişlerdir.

Selamlar @aauzunok, yerel sağlayıcı fiber altyapısı üzerinden hizmet alacaksınız. Yerel sağlayıcı kaynaklı sorunun giderilmesi adına ilgili birimlere bilgi aktarıldı. En kısa sürede süreciniz tamamlanacak.

1 Beğeni