Turknet Fiber Genel Arıza

24 Nisan tarihinde saat 15.00 gibi internetim gitti. Gpon cihazı üzerinde alarm ışığı yanıyor. Teknik desteğe talep açtığımda bölgede Türk Telekom kaynaklı genel arıza olduğunu ne zaman giderileceğini bilmediklerini söylediler. Bugün tekrar iletişime geçtiğimde çalışmanın 5 Mayıs tarihinde bitmesini öngördüklerini söylediler. Bu çok uzun bir süre. Evden çalışıyorum ve baya sıkıntı çekiyorum. Daha önce de ev telefonunda genel arıza var diyip 10 gün boyunca hizmeti kesmişlerdi. Bu arızalar neden bu kadar uzun sürüyor. Sürecin hızlanması için ne yapmamız gerekiyor.

1 Beğeni

Genel arıza durumlarında altyapı sağlayıcısı durumdan etkilenen abone sayısı fazla olduğu için kısa sürede arızayı gidermeye çalışır. Arıza genelde hırsızlık, kazı çalışmaları esnasında kablo kopması vb nedenler ile ortaya çıkabiliyor.
Çözüm aşamasında da önce planlama sonrasında bütçe ayarlanması ve çalışma yapılıyor. Size verilen tarih tahmini bir süredir. Genellikle bu süre öncesinde çalışma tamamlanır. (çok büyük bir problem değil ise)