Türknet Fiber Altyapı Sistemde Port Yok Hatası

Merhabalar,

Yaklaşık 3 yılı aşkın süredir TurkNet bakır kablo abonesiyim. Yaklaşık 1-2 ay önce mahallemize fiber altyapı getirildi, dışarıya ve bina içlerine fiber kutular konuldu, bağlantılar sağlandı. Yaklaşık 3-4 gün önce de sistemde sorgu yaptığımda, 100 mbps fiber hizmetinden faydalanabilirsiniz ibaresini gördüm.

Hemen TurkNet’i aradım, kendileri bakır kablo aboneliğini iptal edip fiber için ayrı bir başvuru yapmanız gerekiyor dedi. Bugün tam e-devlet üzerinden iptal başvurusu yapacak iken, yeniden içimden bir altyapı sorgusu yapmak geldi ve şu an sistem boş port yok hatası veriyor. Bunu anlam vermek mümkün değil, mahallede çoğu insan fiber hizmetinden faydalanmadığına eminim, hafta sonundan bu yana nasıl bir anda portlar doluyor aklıma ve mantığıma sığmıyor.

Hemen müşteri hizmetlerini aradım, temsilci dediklerimi teyit etti ve Turk telekom’u aramam gerektiğini söyledi. Altyapı hizmetini onlar sağladığı için port sorununu da onlar çözebilir gibisinden. TT’yi aradığımda ise temsilci böyle bir sorunu görüntüleyemediğini, şu an fiber hizmeti almak için herhangi bir engel bulunmadığını söyledi. TT hizmet verebiliyor iken TurkNet nasıl hizmet veremiyor anlamış değilim.

Yazının uzunluğu için kusura bakmayın, benzer durumla karşılaşmış arkadaşlar rica etsem nasıl bir yol izlemem gerektiği konusunda yardımcı olabilirler mi ? 2 yıldır evden çalışıyorum ve artık 2022 dünyasında ADSL hızıyla internet kullanmak istemiyorum.

Teşekkür ederim herkese.
Gökhan

Merhabalar, konu hakkında yazdığınız uzun açıklama metni için teşekkür ederiz. Gayet anlaşılır ve açıklayıcı bir metin olmuş…

Bu konu için bize bir destek kaydı açmış mıydınız? İsterseniz o kayıt üzerinden bende size yardımcı olabilmek adına uğraşırım. Ya bana destek kaydınızı ya da müşteri numaranızı özel mesaj üzerinden iletin. Ben sizden haber bekliyorum.

1 Beğeni