TurkNet fatura iadesi

Olağan dışı yaşanan 1 günlük internet kesintisi sonrası TurkNet in sabah gönderdiği SMS


Bu şekilde…
TurkNet destek personeline ve bana her durumda yardımcı olan @Baran arkadaşıma teşekkürler :hugs:

1 Beğeni

Sizin Gigafiber mi var ? Benim de internet TT kaynaklı olarak haftada 3-4 kere gidiyor, bazen saatlerce düzgün kullanım sağlayamıyorum ama 4,5 yıldır hiç iade görmedim :smiley:

O esnada evime fiber internet bağlarken kutudaki dsl kablolarını da (ya bilerek ya bilmeyerek) söküp, tekrar bağlanması için aradığımda (bizi ilgilendirmez, vdsl operatörünüze danışın) diyen s…line müşteri hizmetleri :smiley:

Hayır gigafiber yok bende yakın çeyrek asır içinde olacağını da sanmıyorum :frowning: Genel arıza ise bu durumda bildiğim kadarıyla otomatik olarak bir iade işlemi başlamıyor fakat sorun yaşadığınız zaman kayıt açarsanız arıza sonrası o kayıt numaranızı da yeni açacağınız fatura adımından açacağınız kaydın içine ekleyerek talep edebilirsiniz.

Bendeki sorun genel arıza, tüm sokağın DSL sinyali kesiliyor, santralde arıza var. Bazen günde 1-2 defa bazen günde 10 defa internet gidip geliyor. Ama TT ekipleri bunu arıza olarak kabul etmiyorlar sanırım.

X platformu üzerinden TT ceosu, ttdestek hesabı, ulastirma ve altyapı bakanlığı hesabı, Türk Telekom hesabını ekleyerek sorunu içeren herkese açık bir paylaşım yapın mutlaka geri dönerler.

Bu şekilde bir paylaşım yaparsanız dönüş yaparlar ve bizden hizmet almadığınız için söze başlarlar. Siz altan alarak ısrar edin altyapı sağlayıcısı Türk Telekom olduğu için diye devam edin mahallenin tamamının sorundan etkilendiğini üstüne basa basa belirtin mutlaka çözüm sunarlar.