TurkNet : Eksik belgeleriniz hakkında

Merhaba,

Az önce hem mail adresime hem de sms olarak telefonuma, TurkNet tarafından mesaj geldi.

Değerli TurkNet’li,

TurkNet’le Özgür iletişimi kullanabilmeniz icin bize gonderdiginiz belgeler arasında eksik ya da hatalar olduğunu gördük.

Gönderdiğiniz belgelerde;

  • Eksik imza ya da tarih olabilir.
  • Belgelerden biri / birkaçı eksik olabilir.

Belgelerinizdeki eksiklik ile ilgili detaylı bilgiyi ve başvuru işlemlerinizi internet sitemizdeki Online işlem Merkezi’nden takip edebilirsiniz. Belgerleriniz bize ulaştığında size tekrar haber vereceğiz.

Saygılarımızla,
TurkNet

Gönderi Adresimiz:
TurkNet Hızlı Aktivasyon Merkezi
Velimeşe Organize Sanayi Bölgesi Mahallesi
132. Sokak No: 1/1, Ergene/TEKİRDAĞ

Belgelerinizi imzalayıp gönderdiyseniz bu bilgilendirmeyi dikkate almayınız.

Bu mail adresinden 5 dakika sonra SMS geldi. Yine belgelerde eksik/hata olduğunu belirten kısa bir mesaj.

Sonra ise hemen TurkNet online işlemlere girdim ve ‘‘Belge kontrolünü yapıyoruz’’ aşamasında şu şekilde mesaj güncellenmiş :

Belge Kontrolünü Yapıyoruz

Belgelerinizde hata olduğunu gördük.

Bu hata ile ilgili olarak size (0850) 288 80 81 numarasından ulaşacağız(ya da ulaştık).

Fakat hemen akabinde, hatta az önce 0850 288 80 81 numarasından aradım ve böyle bir SMS geldiğini, belgede eksik/hata olduğuna dair bir mesaj geldiğini ve ne olduğunu sorduk ama müşteri temsilcisi bir sorun göremedi. Belgeleriniz gelmiş 48 saat içinde geçişiniz bekleniyor ve bu sırada diğer internet servis sağlayıcımızın sonlanacağı basit işlemleri söyledi.

Bu kadar mail, SMS geldi ve belgelerde nasıl bir eksik olur? Kuryenin dediği gibi bütün her şeyi eksiksiz yaptık/imzalamıştık.

Gelen mailin fotoğrafını paylaşacağım ve en altta şöyle diyor :
‘‘Belgelerinizi imzalayıp gönderdiyseniz bu bilgilendirmeyi dikkate almayınız.’’

Şimdi belgelerde bir eksik ya da hata var mı? Yoksa neden böyle bir mesaj geldi ki?
Hatta TurkNet online işlemlerde bile Belgelerinizde hata olduğunu gördük diye güncel bir mesaj eklenmiş ‘‘Belge kontrolünü yapıyoruz’’ aşamasında.

Kafamız karıştı. Yetkili kişi bir bakabilir mi? Nedir bu tam olarak?
Hiçbir sorun yok ve sadece geçişimizi mi bekleyelim yoksa bir sorun var mı?

Hızlı resim : https://i.hizliresim.com/47geyss.png

Yardımcı olursanız sevinirim :slight_smile:

@Baran
@ModeratriX

Merhabalar, özel mesaj üzerinden müşteri numaranızı iletirseniz aktivasyon durumunuzu kontrol edelim :raising_hand_man: