TurkNet’de altyapı sorgulattığım zaman bu sorunu alıyorum. “Diğer internet servis sağlayıcısında devam eden bir iş emriniz olduğu için şu an yeni abonelik işlemlerinizi başlatamıyoruz. Mevcut servis sağlayıcı tarafından işleminiz sonlandırdıktan sonra tekrar başvuru yapabilirsiniz.” Fakat diğer internet servis sağlayıcısıyla olan aboneliğimi iptal ettirdim. E-devlette dahi geçmiş pasif abonelik olarak gözüküyor. Buna rağmen TurkNet 'te abonelik alamıyorum. Diğer İnternet sağlayıcılarında bu yukardaki sorun oluşmuşmuyor. Yardımcı olursanız sevinirim…
Selamlar @Sametozcan, sizinle paylaşılan bir iş emri numarası bulunuyor mu?
hayır bulunmuyor, sorunumu Millenicom un WhatsApp yardım hattından olsun, E-posta adresinden olsun, sorunumu belirttim onlarda bu mesajı attı “ Tarafımızca aboneliğiniz iptal edildiği için devam eden bir süreciniz mevcut değildir. Kontroller yapıldığından aktif süreciniz de mevcut değildir.Tarafımızca iptal süreciniz tamamlanmıştır.” Dendi fakat, Türknetten altyapı sorguladığım da size belirttiğim sorun çıkıyor.
Rica etsem özel mesaj üzerinden ad soyad ve iletişim numaranızı bizimle paylaşır mısınız?
Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.