Türknet den Güzel Bir Mail Adım!

Bugün TurkNet den güzel bir mail aldım. Eğer doğru anladıysam artık online destek üzerinden bölgeye özel destek ekibi olacakmış. Toplam da 6 adet müşteri hizmeti atamışlar. Yani bir sorununuz olduğunda sürekli değişik bir kişi yardımcı olmayacak. Sizin bölgeye hakim destek ekibi olacak. Herkesin yaşadığı, bende dahil aynı sorunları biliyorsunuz. Derdinizi anlatısıya canımız çıkıyor. Tam anladı cevap veren destek ekibi derken, başka biri yazıyor iş uzadıkça uzuyordu… Bana atanan destek ekibin de daha önce kimsenin çözemediği sorunu çözen baya ilgili sevdiğim bir arkadaş var. İzzettin T. diye :grin: ben bu arkadaşa bir hediye olsun, yemek olsun birşeyler ikram etmek istiyorum. Burada yetkili bir arkadaş varsa ulaşmama yardımcı olursa çok sevinirim. Izzettin denen arkadaşa face adresimi vermiştim ama tam anlayamamıştı. Öyle de kalmıştı, varsa yardımcı olacak yetkili arkadaş bekliyorum.:grin:

2 Beğeni

Bunu sanırım Cem Bey’den duymuştuk ama böyle mail gelmesi ve bu haberin olması güzel olmuş.

1 Beğeni

Bu grup tam bir facia sana söyliyeyim 2 buçuk ay başıma dert açıp derdimi çözmedi bu grup

1 Beğeni

Bura dan çözüm bulamazsın. Sorun neydi belki yaşadığın sorun da yardımcı olabilirim.

İlk defa duyuyorum böyle bi mail bana gelmedi

1 Beğeni

Aynen güzel oldu. Bakalım ise yaracak mı ? Şu izettine ulaşmam lazım.d

Valla bize geldi kardeşim. Belki anca anca gelecektir.

Ölüm grubuna düşmüş arkadaş :joy:

Aynen aralarında en iyisi İzzettin zaten . Diğerlerini bilmiyorum. İzzettine ulaşmam lazım. Yardımcı olacak varsa ona da burger veya MC Donalds dan birşeyler ısmarlarım.d

Şimdi İzzettin T. Bey bir müdahale yaptı hız virden düştü ertesi gün Fidan S. hanım kontrol etmeden telekoma kopma kaydı açıp sapasağlam portu değiştirtti (kopma yoktu bu arada özellikle bunu belitmiştim) hız snr değerleri kötüleşti telefon kesildi hat fast moddan çıktı bu sorunlar oluşunca bu iki arkadaş yalancılığa başladı yanlış duymadın bildiğin hattım fastmodda çalışıyor derken birden telekomda fastmod yok modemden ayarla demeye başladılar sonra Mehmet denen temsilci bu yalanı devam ettirmeye başladı birbirlerinini kollayacaklar ya akılları sıra Sefa K. Bey vardı benim kaydıma o baksın dedim sonunda hattı fastpathe çektirdik bu seferde telefon nosu değişmiş neyse oda düzeldi destek kaydını kapattım daha teferruatı varda uzattmıyım. Şimdi snr düşmesi yaşıyorum bugün kopmalar başladı destek kaydı açtım bakalım neler olacak bu temsilci grubuna zerre güvenmiyorum keşke değiştirebilsek.

Sorunum portla alakalı çözebileğin birşey değil geçirdikleri port sorunlu ha bire cec fec üretiyor snr düşüp duruyor dün gece bir düzelme oldu bugün daha beter oldu - lere düşüyor snr kopma yapıyor hız 3 mbitti bi ara

1 Beğeni

Evet, güzel bir adım. Umarım daha iyi olur. Aynı mail az önce bana da gelmiş.

2 Beğeni

Çok iyi olmuş, artık sabit Temsilciler ile konu daha sade, anlaşılır olması adına daha iyi olur çünkü: Bazı kullanıcılar, bir başka Temsilci ile iletişim farklılığı yaşayabiliyor.
Pek sorun yaşamasam da Antalya/Kepez bölgesine de beklerim uzmanlarımızı. :muscle:
Not: Bu zamana kadar görüştüğüm Temsilciler, arıza/sorularım hakkın da gayet yardımcı oldular. Teşekkürler.

Herkes siz kadar şanslı olmuyor işte. Bakalım bu sonuç getirecek mi ?

Bana geldi biraz önce sanırım ben daha önce bunlarla konuşuyordum. :slightly_smiling_face: çözüp duruyorlardı işimi. Cayit beye burdan slm olsun en son onla görüşmüşüm. Ne zaman destek açsam çözmüştür bu ekip :crazy_face:

Ben bu durumu şans olarak görmüyorum, elimden geldiğince sorularımı, arızalarımı sade ve anlaşılır bir dille anlatıyorum tabi, her gün farklı bir Temsilci ile görüşmeler de konunun biraz daha yavaşlaması, farklılaşması gibi etkenlerden, bu adım ile önüne geçilebileceğini düşünüyorum.

Sadece İzzettin bey olmaz o ekibin tamamına bir hediye gönderin. :grinning: Sonuçta onlar bir ekip

1 Beğeni