TurkNet Çözülemeyen ping sorunu

Merhabalar değerli TurkNet üyeleri ve müşteri temsilcileri. Ne yaptım ne ettiysem ping sorunuma çözüm bulamadınız. Hep dediniz ki gelen bakır kablolardan alt yapından deyip durdunuz. Hiç sanmıyorum çünkü aynı ilçede arkadaşımda TurkNet kullanıyor ve pingi hep 15 20 arası. Benim pingim eskiden 30’lardaydı. Sonradan 1 yıllık peşin ön ödemeli paketinizi aldıktan sonra pingimin daha çok yükseldiğini gözlemekteyim. Bu sorunun İSS yani internet servis sağlayıcısı olan sizlerden kaynaklandığını öğrenmiş bulunmaktayım. Çünkü daha önceden aynı hattım TurkTelekom kullanıcısıydım ve pingim hep 20 25 arasındaydı. TurkNet bu soruna artık çözüm bulacak mısın?

Statik ip alıp denediniz mi?
Eğer sağlayıcı kaynaklı ise durum bu durumda internet servis sağlayıcı değişikliği önerebilirim. Ping problemleri genel bir sorun değil ise abone özelinde yapılacak çok bir şey olmuyor.

Selamlar @ie722012, öncelikle aynı ilçede olan arkadaşınızla ping değerlerinizi kıyaslamanız doğru olmaz. Bu değerler birçok etkene bağlı. Kullandığınız cihaz, bağlı olduğunuz santral, bakır kablolamanın oksitlenmesi, bölgedeki yoğunluk, modem kalitesi, arka plandaki internet aktivitesi ve benzeri gibi birçok etken değerlerinizi etkileyebilir. Ek olarak peşin ödeme kampanyasıyla internet performansınızın hiçbir ilişkisi yoktur. Ping değerleri internet servis sağlayıcılarının doğrudan müdahale edebildiği bir konu değil. Bireysel olarak aşağıdakileri yapabilirsiniz;

  • Kaliteli bir modem satın almak & QOS ayarı yapmak
  • Ankastreden modeme ulaşan kabloyu Cat6-7 ile değiştirmek
  • Kablolu bağlantı kurmak
  • Bağlantı kurulan cihazdaki ethernet & wifi driverlarını güncellemek
  • Oyun esnasında diğer tüm cihazların internet bağını koparmak
  • Oyun esnasında bağlantı kurulan cihazın upload & download yapmadığından emin olmak
  • Oyun esnasında bağlantı kurulan cihazdaki diğer tüm uygulamaları kapatmak
  • DNS değiştirmek
  • Statik IP satın almak

Destek kaydı oluşturursanız saha dolabından ankastre kutusuna kadar inceleme gerçekleştirilir. Bu alanda tespit edilen sorunlar çözüme ulaştırılır. Ankastre kutusundan daire içine kadar olan alan kullanıcı sorumluluğundadır. Bunlar için yukarıda belirttiğim etkenleri değerlendirebilirsiniz.

Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.