TürkNet Churn Geçiş ( Belge Yükleme Sorunu)

Merhabalar,

Farklı bir İSS üzerinden Fiber internet hizmeti alıyorum. Site olarak GigaFiber’e başvuru yapıldığı için bende şimdiden Fiber internet hizmetini TurkNet’e taşımak istedim. Ancak kurye kısmı tam bir kaos. Başvuruun ertesi günü saat 12 gibi kurye aradı ve adreste olup olmadığımı sordu. Adreste olduğumu söylediğimde 5 gibi gelebileceğini söyledi. Beklemede olduğumu söyledim. Akşam 5 gibi tekrar aradı bu sefer akşam 7 gibi geleceğini söyledi. Akşam saat 8 de ben aradığımda. Eve geçtiğini TurkNet ekibinin bana haber vermiş olması gerektiğini söyledi. Üzerine isterseniz belgeleri ben sizin yerinize doldurabilirim yorumunu aldım.

2 gün sonra gelen kurye arkadaşa belgeleri imzalayıp teslim ettim. Ertesi gün OİM üzerinden gelen mesajda belgenin yanlış yüklendiği söylendi. Kuryeden tekrar belge isteneceği iletildi. Bir sonraki gün kuryenin bana tekrar belge getireceği ve benim tekrar imzalamam gerektiği söylendi. Saçma sapan bir durum var açıkçası.

TurkNet’in bu kurye sorununu çözmesi gerekiyor açıkçası. OİM üzerinden konuştuğum kişilerde ne yapacaklarını bilmiyorlar. Bir Churn geçiş bu kadar zorlu olmamalı.

2 Beğeni

Güzel düşünmüşsünüz fakat yine de ortak altyapı fiberi üzerinden TurkNet te de olsanız gigafiber için yeniden başvurunuz alınacak diye biliyorum. Diğer konuda size @EFG Bey müsait olduğunda dönüş yapacaktır.

Eskiden belgeleri doldurup kargoya veriyordun şimdi kuryeye. Bende de TurkNet, pazartesi günü kuryenin geleceğini söyledi salı günü kurye aradı Çarşamba günü geleceğini söyledi. Çok değişik. Kurye dediğimde başka ilçede esnaf. :smile:

Tam tamına 15 gün oldu. Altı üstü bir churn geçiş yapıcak olan TurkNet malesef olayı çözemiyor. TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden bugün bana kurye yönlendirileceği söyleniyor. Ama ben zaten belgeleri imzaladım dediğimde bir cevap alamıyorum. Bu gidişle vaz geçicem gibi abonelikten. Kurye arıyor ben imzaladım diyorum. SOnrasında TurkNet yeniden kurye yönlendiriyor.

Yani ya kurye şirketini değiştirin yada hiç böyle bir hizmet sunmayın biz gönderelim. Hafta ortasına kadar çözemezler ise abonelikten vazgeçicem gibi.

03.02.2022 tarihinde başlayan Abonelik başvuru sürecim malesef sonuçlanamadı. Hergün OİM üzerinden durumu öğrenmek için yazdığımda temsilci tarafından kurye ekiplerine bilgi verdiğini ve 48 saat içinde çözüleceğini söylüyor. Kısacası otomatiğe bağladılar durumu. Churn geçiş olduğu için rahat olur diye düşündüm ama malesef.

Yarın çözülmez ise abonelik başvurusunu iptal edicem.

@ModeratriX bu tarz bir durumda abonelik iptali için dilekçe gerekli mi ? Sonuçta resmi olarak abone değilim. İnternetim hala farklı bir İSS üzerinde. Bu konuda yardımcı olabilir iseniz sevinirim.

1 Beğeni

Probleminizi admin bey e tekrar ilettim size hem problem hem de yapılacak işlemler konusunda bilgi verecektir müsait olduğunda.

@CanZiy, sizinle özel mesaj üzerinden de iletişim içerisindeyim. Tüm sürecinizi arka planda ekip arkadaşlarımla birlikte bende kontrol ediyorum. Kısa süre içerisinde sizinle sözlü olarak iletişime geçerek yaşamış olduğunuz bu durum ile alakalı size net bir bilgi vereceğiz. En kısa süre içerisinde hizmetimizi kullanmaya başlamanız için elimizden geleni yapıyoruz.

1 Beğeni

İlgilendiğiniz için teşekkür ederim @EFG. Yarım saat önce ekipten bir arkadaşınız ile görüşme sağladım. Kurye arkadaşımız benim belgem yerine başkasının belgesini yüklemiş. Ayrıca TurkNet Online İşlem Merkezi üzerindne her seferinde 48 saat içinde çözülecek diye bir mesaj verilmesi belirli bir yerden sonra sinir bozuyor. Sabah görüştüğüm temsilci arkadaşa da gün içinde çözülmez ise iptal ediceğimi ilettim.

2 Beğeni

İnşallah sizin belgeyi de bir başkasının hizmetine yüklememiştir :person_facepalming: umarım kısa sürede belge karmaşası sonuçlanır.

İşin komik yanı bu tarz imzalı belgelerde hep fotoğraf çekerim. Benim elimde belge görüntüleri var. Kabul edilir mi acaba ? :rofl:

1 Beğeni

Yok yok belgeyi tekrar yükler sorun çözülür. Silmedi ise

Biraz önce sesli onayınızı almak için arıyıcaz diye mesaj geldi de ben zaten aranıp onayda verdim. Galiba sorunu hala bulamıyorlar :man_facepalming:

Mesajı size sitemin otomatik olarak gönderiyor. Tüm süreciniz arka planda takip edilmeye devam ediyor. Bir sorun yok. Bilmenizi isterim.

Hala sisteme yüklenen belgelerde hata olduğu bilgisi veriliyor.

Ancak gelen mesaj şu şekilde.

1 Beğeni

Dediğim gibi konuyu takip ediyoruz. En kısa süre içerisinde çözüme ulaştıracağız.

1 Beğeni

Desteğinizden dolayı çok teşekkür ederim ancak tam tamına 10 gündür kurye arkadaş belgeyi sisteme doğru larak yükleyemedi. Benim sabrım malesef buraya kadar. TurkNet ekibinin telefon görüşmelerinde bugün çözülecek diyerek 4 gündür oyalaması ayrı bir nokta.

İptal için Türknetin web sitesinde E-Devlet üzerinden iptal olanağı sunulmuş bu benim için geçerli mi ?

1 Beğeni

Malesef hala bir gelişme yok. Sadece 1 adet evrağı sisteme yükleyemediler… Birde verilen cevaplar bugün hemen çözüyoruz. En azından dürüst olun 4-5 gün içinde çözmeyi planlıyoruz diyin. Yazık gerçekten…

Evet, kurye kaynaklı bir sorun yaşadığınız için süreç biraz uzun sürdü :frowning: Arkadaşlarım da size bu konuda arayarak bilgi vermişler. Gün içerisinde evrakların sisteme yüklenmesi için kurye ekiplerimizle görüşme halindeyiz. Umarım yakın zaman içinde tüm işlemleriniz tamamlanır. Bende süreci takip etmeye devam edeceğim.