Türknet Canlı Müşteri Destek

TurkNet canlı müşteri desteği vermeyi düşünüyormu?
Destek kaydı üzerinden 24 saat ulaşabilir sözüyle kimse başlamasın akşam saatlerinde standart mesaj gönderildiğini hepimiz biliyoruz. Bahsettiğim şey telefon ile robot olmayan bir destek ekibi olacak mı?
Bilgisi olan var mı?

Telefon şart mı gerçekten? Yazılı iletişim (bu şekilde değil) daha iyi değil mi?

yazarak dert anlatamıyoruz. TurkNet müşteri artışı bakımından canlı desteğe geçmeli. Eskiden fazla abone yoktu idare edebiliyordu kullanıcılar .
Akşam saatlerinde kimseyi bulamıyorsunuz yazışma dahil

Aslında yazılı ortamda yalnız olmadığınızı hissettirecek bir düzen daha iyi olur. Misal en son kaç dakika önce okundu, şu an karşımda mesajlarımı kim okumaya başlıyor, kim sorunumla ilgileniyor görmek isterdim.

1 Beğeni

evet buda güzel bir fikir.

Yazarak dert anlatamadığın kişiye konuşarak da anlatamıyorsun emin ol. Daha doğrusu sen anlatıyorsun da karşındaki anlamıyor :smiley:

O yüzden benim için he sesli he yazılı ikiside bir işe yaramıyor. Sorunu çözemedikten sonra…

abone olurken buradan hiç bahsedilmiyor buranın hakkı yeniliyor bence

1 Beğeni

adına ne derseniz deyin. ben desteğin çok yetersiz olduğunu düşünüyorum. Özellikle akşam 17:00den sonra.

Akşam 22 ye kadar netuzman ekipleri çalışıyor. Network ekibi ise 7/24 nöbette

1 Beğeni

Bayramda bir ara ulaşamadım mesai sanırım değişmekte

Netuzman larin uzmanligi noktasinda sahsen suphelerim var malesef.

1 Beğeni

Abone olmadan önce bir kullanici bu forumdaki yazismalari okusa buyuk cogunlugu abonelikten vaz gecer :slight_smile:

2 Beğeni

Abone olmadan önce şikayetvar sitesini de okusa vazgeçer diye düşünebilirsiniz. Ama TurkNet kullanıcılarının yorumları abone olacak kişiye yardımcı olur. Normalde sorun yaşamayan bir abone sosyal medya veya diğer platformlarda gelip ben şu internet sağlayıcısından hizmet alıyorum memnunum yazmaz. Ne Zaman sorun yaşarsa arayış içine girer yazar veya okur. Bu noktaya da dikkat çekmek isterim :hugs:

şikayetvara pek güvenemiyorum ya

Şikayetvar sitesi şöyle çalışıyor. Siz müşteri olarak ücretsiz kayıt olup firmalar, şirketler için şikâyette bulunabilirsiniz ama firma olarak yanıt yazmak istediğiniz zaman size verilen bilgiler ve yanıt hakkı için güzel bir meblağ ile abonelik başlatmak gerekiyor. Şikayetvar ile birlikte Hepsiburada gibi yorumları alınan ürünler üzerinden yapılan siteleri tercih ediyorum

peki TurkNet niye hiç bu forumdan bahsetmiyor

Şu an son hali için üzerinde çalışıyorlar ve yönetim kadrosu oluşturmaya devam ediyor. Yani hâlâ beta aşamasında olduğu için şimdilik açık durumda duyurusu yapılmadı diye biliyorum

TurkNet kullanmasam inanırdım söylediklerinize. Belirli saatten sonra otomatik mesaj gönderiyorlar. sabaha mesai başlayınca cevap veriyorlar. cevap veren kişilere sorunu anlatana kadar uzun bir zaman geçiyor, eğer anlamadığı bir konuysa herhangi bir sorun olmadığı konusunda ikna etmeye çalışıyor.

1 Beğeni

Ben gördüğümü, bildiğimi söylüyorum siz de yaşadığınızı :man_shrugging:

1 Beğeni