Safiye t. adlı TurkNet çalışanın beni yanlış bilgilendirmesi ve isteklerimi aktarmamasından ve internet sorunumu türk telekom ekiplerinin fiziksel bir sıkıntı olmaması demesinden sonra 4 kez daha gönderen network ekibini alkışlıyorum.Bu süreç böyle devam ederse her türlü yere başvuracağım.
Merhaba @mehmetal , müşteri numaranızı forum profilinize ekleyebilir misiniz?
eklendi
Arama talebinize istinaden ekibimiz en kısa süre içerisinde sizinle iletişime geçip destek olacaktır.
yazdığım cevaplar neden yayılanmıyor
Merhaba, uygun bir dille yazıldığı zaman gönderilerinizi onaylıyorum @mehmetal
Bana bu süreçte nasıl davranıldıysa öyle yazdım küfür etmedim.Şeffalık işe övünmeniz güldürdü.Destek kayıtlarını da kapatıyorsunuz.Dediklerme inanmıyorsanız şuan açık olan destek kaydını inceleyin benim şikayet olduğum konuya bakın arkadaşlarınız verdiği cevaba bakın.
bugün tekrardan arandım ve şikayet kaydımın kapanmamasını istedim ve bana şikayet kayıtlarını sistemin kapattığını söyledi ben de süreç sonlanmadan neden kapatıldığını sordum.sistem böyle denildi kısacası turknette şikayetlerinizi şikayet ettiğiniz kişiler değerlendiriyor bu 3 haftalık süreç bana 15 bin liraya mal oldu ve en sonunda TurkNet hizmetimi kapattım. bunu okuyan olursa yazdıklarımın doğruluğundan şüpheniz olmasın asla adamakıllı bir müşteri hizmetleri alamayacaksınız .SAFİYE adlı arkadaşbana yaptığı yanlış biligilendirme sonrası da benimle konuşmaktan kaçındı buradan ona da bol bol sevigilerimi gönderiyorum.Ayşegül hanım umarım yayınlarsınız bari burada kendimi ifade ederim