Merhaba. 3 Haftadır internetimiz yok. Olsa bile, gelen hız 0.7 Mbps Download cıvarında. 23 Aralık 2020 tarihinde TurkNet bizi kendi aktif altyapısı olan YAPA’ya geçirdikten sonra, 24-26 Ocak 2021 tarihlerinde internette ciddi kopma ve hız düşüş sorunları yaşamaya başladık. Modem paneline girdiğimizde, hızlar önce 16 Mbps’ten 12 Mbps’e düşerken, en sonlarda ise 1 Mbps’lere düştü ve öyle kaldı. O an muhtemelen biz artık TurkNet’in altyapısına geçtik diye, Türk Telekom bizim iyi portumuzu çıkartıp, kötü porta bağladı. Ben öyle düşünüyorum. Hatta, dün bizim eve TurkNet çalışanı bir arkadaş geldi ismini hatırlamadığım için, iri ve nazik sesli bir arkadaştı şeklinde açıklayabilirim. Kendileri İzmir gibi yerlerde de dolaşıyormuş sanırım. O arkadaş bize dedi ki; “Türk Telekom bunu bilerek yapıyor. TurkNet’lilere kötü port veriyor.” şeklindeydi. Bende katılıyorum. Lakin 3 haftadır evimizde internetin olmaması sebebiyle, babam suçu TurkNet’te buluyor ve 3 hafta zarfında mobil internet kullanmak zorunda kaldık ve şu an benim mobil internet faturam 550 TL, babamın mobil internet faturası ise 250 TL olmuş durumda. Babam, bu zararı TurkNet’ten karşılamak istediğini söyledi. Ancak ben TurkNet’i suçlu bulmuyorum. Babam TurkNet aboneliğini iptal etmek istediğini söyledi. Ben ise istemiyorum çünkü burada asıl suçlu olan firma net Türk Telekom’dur. Benim portuma onlar dokundu. Böyle bir saygısızlık olmaz cidden. Türk Telekom ile TurkNet lütfen bir anlaşma yapabilirlerse, bizim buradaki eski saha dolabını yeni nesil saha dolabı ile değiştirebilirler. YAPA VDSL hizmeti ile 100 Mbps hızlara ulaşabilmek istiyorum artık. Saha dolabı ile evimiz arasındaki mesafe zaten 100 metre civarında.
TurkNet Teknik çalışanı bir adam evimize gelip herşeyi kontrol etti. Ankastre kutusunda da problem bulamadı zaten kablolar boncuklarla birleştirilmiş. Modemde de sorun bulamadık. Ev içi kablolarda düzgün, kontroller yapıldı. Ancak hala internetimiz yok.
Türk Telekom benim YAPA hattıma müdahale etmeden önce:
Türk Telekom benim YAPA hattıma müdahale ettikten sonra:
Türk Telekom’a ben beş kuruş para vermem. TurkNet ile devam. Bizi TurkNet’ten ayrılmaya zorlamaya çalışıyorlar. TurkNet ekipleri 3 haftadır Türk Telekom ekiplerine sayısızca arıza şikayeti yollamasına rağmen, hala internetimin 3 haftadır düzelmediğini görüyoruz. İnternetimiz eninde sonunda düzeltilecektir ancak eski hızları ya alacağız, yada eskisinden daha yüksek hızları almak zorundayız! İşlerini yapacaklarsa da adam gibi yapmalarını Türk Telekom saha ekiplerinden rica ediyorum.
Bana ait olan portuma Türk Telekom ne hakla müdahale edebiliyor?!