İstanbul’da 2024 Temmuz ayına kadar hiç bir sorun ve sıkıntı yaşamadan kullanmakta olduğum TurkNet fiber internetimi başka bir şehrimize atamamın yapılması nedeni ile kapatmak zorunda kaldım. 22 Temmuz 2024 Tarihinde fesih başvurumun ardından internet hizmetim sonlandırılmıştır. 0850 288 80 80 numaralı telefondan aranarak fesih işlemi onaylama sonrası modemimi anlaşmalı olunan kargo şirketi ile Mars Depo Esenyurt İstanbul adresine göndermem istendi. 25 Temmuz 2024 tarihinde, içerisinde iletişim ve TurkNet abone bilgilerimin bulunduğu not ile birlikte modemi anlaşmalı kargodan 40730101***** takip numarası ile gönderdim. 26 Temmuz 2024 tarihinde Mars Depo tarafından teslim alındığı kargo sorgu sayfasından görünmektedir. Ancak 26 Eylül 2024 tarihinde modemi göndermediğim için ceza faturası oluşturulduğu ve icra takibi için hukuk bürosuna teslim edildiği belirtilen bir kısa mesaj (SMS) aldım. Bu konu ile ilgili 5 gündür çağrı merkezlerinden hiç bir ilgili kişiye ulaşamamaktayım. Fesih işlemimin tamamlanması için TurkNet tarafından istenen bütün işlemleri yapmış olmama karşılık TurkNet beni mağdur duruma düşürmüş bulunmaktadır.
Konu hakkında araştırma yaparken bu forum sayfasına buldum. Forumu inceledikçe benim gibi aynı şekilde mağdur edilmiş insanların bulunduğunu gördüm.
Bu konu hakkında bilgisi olan bir ilgili yardım edebilirse çok sevinirim.
Sonuçta aboneliğimi başlatırken gördüğüm ilgiyi aboneliğimi sonlandırırken de görmek müşteri memnuniyeti açısından TurkNet’e puan kazandıracaktır.
1 Beğeni
Selamlar @ugaltin, sansürlediğiniz kargo takip numarasını özel mesaj üzerinden benimle paylaşırsanız yardımcı olmaktan memnuniyet duyarım.
Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.