Türknet asus ac51?

Değerli kullanıcılar 2 yıldır TurkNet abonesiyim bağlantı kopması ve hız sorunları ile çok sıkıntılar yaşadım, defalarca saha ekibi geldi türktelekom bina içi tesisat müşteri sorumluluğunda arıza dedi, oysa TurkNet ekibi geldi santralden bina ankestrasına gelen kabloyu test ettiler ev içi ile aynı hız diye rapor tutuldu müşteri iç hattında sorun yok diye, neyse onlar direndi biz direndik sonunda 100 mb hıza ulaştık bu arada TurkNet 'e teşekkürler.

Gelelim ASUS ac51 sorununa türktelekom ADSL abonesiyken airties modemim vardı mutlu mesuttuk sonra VDSL geçince gittim 2018 yılında markaya güvenerek ASUS AC51 modem aldım, anakartları ekran karları gibi zannedip asus modeme toz kondurmadım hiç, kopmalar hız düşüklüğü sorunları ile karşılaştım, türktelekom bina içi tesisat da sorun var dedi gittim üşenmedim evden ankestraya kadar kiracı olmama rağmen CAT5 kablo çektim, gelip bağlantıyı başlattılar gene aynı sorunlar oldu bende TurkNet 'e geçtim kısa sürdü kullanmamız sonrada yeni ev alıp taşındım TurkNet abone taşıması ile 35 mb ile başlattı ev yeni santralde binanın önünde hemen, biz şimdi uçarız dedim ama aynın sorunlarla karşılaştım, çıldırdım 10 tl fark verip 100 mb hıza çıkardım , yeterli hız gelmiyordu TurkNet üzerine düşenini yaptı ve hızımı yükseltti ama crc hataları devam ediyordu başkasının modemi ile test ettim sorun yok anladım ki ASUS AC51 tam bir fiyasko imiş defalarca asusa yazdım durumu anlattım acemi olmadığımı tüm firmware güncellemelerini yaptığımı, bana cevap olarak eski yazılıma dön TurkNet için olan DSL-AC51_1.1.2.3_473 bu firmware yi yükle sorunun çözülür dediler yükledim kopmalar daha hızlı internete bağlanma yavaşlandı, teknik servise gönder diyorlar birde aylarca onu bekleyeceğiz şu pandemi döneminde çocuklar ders yapıyor haftalar sonra yazılım güncelleyip gönderecekler hata yok diyerek, kopma bazen gece oluyor bazen süpriz yapıp akşam üzeri, modem ışıkları yanıyor bağlantı gözüküyor ama internet olmuyor, aslında çokta iyi biliyorlar modemleri sorunlu kararlı çalışmıyor bu benim görüşüm ama benzer sorunlar net de dolaşıyor aynı modellerde, neyse yeni modem alınca bunu parçalayıp çöpe atacağım garantisi bitmedi ama kime ne anlatacaksın ki 3 yıl garanti birebir değişim diyor ,örnek (logitech gibi müşteri dostu değiller maus da sorun var diye yazdım belgeledim video çektim eskiyi teslim almadan yenisini gönderdiler adamlara helal olsun ne kadar pahalı olursa olsun tercihim olacak bu marka bundan sonra müşteri memnuniyeti, budur işte) gel de anlat, global asus ve Türkiye asus sorunumu çözemedi CRC hatası akşam üstü özellikle fırlayıp kopuyor ha bu sorun 16 mb abonelikte de, 35 mb ve 100 mb da ikende aynı idi TurkNet e de çok kızdım bu okaylar olunca ama çok sabırlı davrandılar tercihim her zaman TurkNet den yana olacak.

Çok CRC hatası FastPath moddan kaynaklı olabilir diye düşünüyorum Destek Kaydı açarak İnterleaved mod a çektirebilirseniz bir de öyle denemenizi öneririm.

Teşekkürler cevabınız içn İnterleaved mod a geçmeyi TurkNet mi yapacak ayrıca yeni duyuyorum ne anlama geliyor

peki fastpath ile interleaved arasinda ping sorunu fazla.fark.edermi ?

Rica ederim. Açtığınız Destek Kaydının ardından hattınız VAE ise geçiş talebi TurkNet tarafından Türk Telekom’a iletilecek.Türk Telekom ekibi tarafından geçiş konusunda kesinlik veremem fakat denemekte fayda var.
Interleaved modda internetiniz kontrollü bir şekilde geldiği için daha az CRC alırsınız fakat Ping değerinizde artış olabilir.

Genellikle Fasthpath modda iken daha düşük Ping değerleri görülmektedir çünkü internet direkt olarak iletilir.Bunun sonucunda CRC hatası çok olup kopma da yaşayabilirsiniz.Her abonede durum bu şekilde değildir Interleaved - FastPath geçişi sonrası Ping değeri değişmeyen abonelerde bulunmaktadır.